היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – להיות מאושרת בזוגיות מאת דן טימור

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הספר " להיות מאושרת בזוגיות", מאת החוקר ומאמן הזוגיות דן טימור, נוגע בנושא מאוד חשוב שמעסיק הרבה נשים, רבות רוצות זוגיות מאושרת וחלומית עם אהבה והבנה, אך כדי להיות מאושרת בתוך זוגיות צריכים להיות כלים ולמידה, והמדריך המעשי הנפלא נוגע בנקודות חשובות ומאיר את העיניים לגבי דרך הפעולה, זהו ספר חובה לכל גיל, ועם תרגול והבנת הכלים והטכניקות בהחלט כל אישה יכולה להיות מסופקת ומאושרת בזוגיות, אני ממליצה מאוד לקרוא ולהפנים, זהו ספר משנה חיים ומקדם אושר ומציאת זוגיות וגם עוזר מאוד בזוגיות קיימת.

"להיות מאושרת בזוגיות" יספק לך את הידע, את הכלים ואת הטכניקות שנאספו במחקר של יותר מעשור, הוא יעורר בך את המוטיבציה, ייטע בך את האמונה ואת ההשראה ויניע אותך לפעולה.

המדריך יסייע לך בין השאר למצוא אהבה בלי להתפשר, ללמוד את האומנות העדינה של הצבת גבולות ולמה היא קריטית לאושר שלך, ולהכיר את הגברים שנכונים לך, המדריך מלווה בתרגילים מעוררי מחשבה ומניעים לפעולה.

דן טימור נשוי לאורטל ואבא לארבל ולשיר, דן הוא מאמן אישי, מטפל בשיטת תטא הילינג ומנחה סדנאות. עד גיל שלושים לא הייתה לו זוגיות משמעותית, אבל ברגע אחד של משבר גדול הוא החליט לשנות את חייו וללמוד כל מה שניתן כדי לבנות זוגיות מאושרת ומשפחה. היום הוא מעביר את זה הלאה ומסייע לנשים בדרכן.

בעשור האחרון דן חוקר את עולם הזוגיות, מרצה בנושא, וכבר ליווה מאות נשים ליצירת זוגיות מאושרת, לנישואים ולהקמת משפחה.

הספר: להיות מאושרת בזוגיות

מאת: דן טימור

272 עמודים,  מחיר 88 ש"ח

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן