היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – "רצח בארבע עיניים" מאת ד"ר מוטי שריר…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ד"ר מוטי שריר הוא מומחה לגלאוקומה בשעות היום ומחבר ספרי מתח בשעות הלילה, ספרו החדש "רצח בארבע עיניים", הרואה אור בהוצאת מנדלי מוכר ספרים ברשת, הוא מותחן עוצר נשימה המצליח לסחוף את הקורא עד לסוף המפתיע והלא צפוי.

אני מאוד אוהבת לקרוא ובמיוחד ספרי מתח, בימי הקורונה יש לי יותר פנאי להתחיל לקרוא את הספר ולסיים אותו במהרה, את הספר מתח "רצח בארבע עיניים", קראתי במהרה והספר עורר בי סקרנות מרובה, נשמר המתח מתחילת הקריאה ועד הסיום המפתיע, בהחלט ספר מעורר עניין ומותח, ממליצה מאוד.

מה שמתחיל כהזמנה לחנוכת ספא מפואר בחוף פלמחים בחברת ידידים מגן ילדים עליזה, ברחוב שנקין פינת שדרות רוטשילד בתל אביב, מסתיים ברצח פרופ' ברלינר, מנתח פלסטי של ידוענים, בעל תוכנית רדיו, שבועון, מכוני פילינג, מסעדת שף ועתה גם ספא בשם 'אספמיה'.

הפקד רמזי עיסא ועוזרתו רונה פיזנטי נקראים לסגור בזריזות את תיק הרצח במה שנראית כאשמתו הוודאית של ד"ר עוזי ורדימון, חבר ילדות של הנרצח, שלא קודם אקדמית ונטר טינה במשך שנים. כל הרמזים מובילים אליו. אך לילי ורדימון, אשתו של עוזי ומדענית בעלת שם, לא מוותרת. גם כשהיא נותרת היחידה להאמין בחפותו של בעלה וחייה נתונים בסכנה – עוד גופה מתגלה בדירת גג – היא ממשיכה בחקירה פרטית מטעם עצמה, מדרימה עד דימונה כדי לחזור משם עם סוד נורא מן העבר שעלה בחיי יותר מדי אנשים והוסתר בהוראה מגבוה כך שהרוצח האמיתי ממשיך להסתובב חופשי.

"רצח בארבע עיניים" הוא ספרו הרביעי של ד"ר מוטי שריר, ספרו הראשון 'המבחנה ה-12' יצא בהוצאת ספרית מעריב והיה לרב מכר. ספר ההמשך 'כבי את הנר' [אריה ניר] המשיך את מסורת המותחן הרפואי המקורי וספרו השלישי 'אראמדיל הכתמים' הוא סיפור מתח ונקמה בקוּ-קְלוּקְס-קְלַאן.

ד"ר מוטי שריר חוקר את מחלת הגלאוקומה כבר כמעט 30 שנה והיה ממפתחי תרופה פורצת דרך למחלה זו. בשנות ה-70', כשהיה תלמיד תיכון, כתב פינת סיפור מתח קבועה במעריב לנוער, וכשהחל את לימודי הרפואה זנח את הכתיבה. לאחר למעלה משלושה עשורים, בהם כתב עשרות מאמרים מקצועיים ומחקר גדול שהוביל לפיתוח תרופה לגלאוקומה, הוא חזר לאהבתו הישנה – כתיבת מותחנים.

332 עמודים | הספר מוצע במהדורה דיגיטלית (48 ₪ ) או מודפסת (98 ₪ )

באתר: https://www.mendele.co.il/product/rezahbe4eynaim/

ספריית המתח מעולם הרפואה: https://www.mottisharir.com/

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן