היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

הם כאן! סדרת חטיפי השוקולד של "caring candies" – המכילים רכיבים טבעיים, מוכנים בעבודת יד ומכילים מעט מאוד פחמימות! החטיפים – משוקולד מריר וחלב – הם ללא תוספת סוכר, גלוטן, חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הם כאן! חטיפי השוקולד של "caring candies" – הגיעו לישראל. סדרת חטיפי השוקולד כוללים חטיפי שוקולד מריר וחלב העשויים מרכיבים טבעיים ומכילים מעט מאוד פחמימות.

בסדרה 5 טעמים נהדרים: שוקולד מריר עם שבבים של דובדבנים חמוצים, שוקולד מריר עם שבבי מנטה, שוקולד חלב, שוקולד חלב עם שבבי מנטה, ושוקולד חלב עם שבבי טופי.

החטיפים מוכנים באהבה בעבודת יד, והם ללא תוספת סוכר, גלוטן, חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים. הם מיוצרים בחברת "caring candies" מדרום אפריקה – הדוגלת במוצרים בריאים יותר, ומיובאים בידי "שניידר שירות ושיווק".

אני מאוד אוהבת שוקולד אך נמנעת ממנו בגלל תוספת הסוכר,בימים אלו שהקורונה נכנסה לחיינו אני אוהבת להתפנק עם קצת מתוק ולהנות מרגעים כיפים ומתוקים, חטיפי השוקולד הטעימים מאוד של caring candies בהחלט נהדרים בשבילי ואני יכולה לאכול אותם ללא רגשות אשמה , מדובר בחטיפי שוקולד איכותיים ביותר, אבל גם ללא תוספת סוכר, אחרי שטעמתי מאוד אהבתי ובהחלט מדובר בחטיפי שוקולד איכותיים ובטעמים מיוחדים, טעם השוקולד נהדר ואין ספק שאני מאמצת בחום.

חטיפי השוקולד מוצעים באריזות במשקל 50 גרם. בשל הרכבם, הם ידידותיים לשוחרי בריאות ולסוכרתיים: הם מכילים 4- 6 גרם פחמימות ל-100 גרם, כלומר 2 – 3 גרם פחמימה בלבד לחטיף במשקל 50 גרם!

שוקולד מריר עם שבבי דובדבן חמוץ: מכיל שוקולד מריר 70% קקאו, בשילוב שבבי סוכריה בטעם מפתיע של דובדבן חמצמץ (לא מכיל פרי), אבקת מלטיטול, איזומאלט, חומרי טעם וריח טבעיים. ללא רכיבים מן החי. מכיל רק 2.5 גרם פחמימות בחטיף. מתאים לטבעונים.

שוקולד מריר עם שבבי מנטה: מכיל שוקולד מריר 70% קקאו עם שבבי סוכריה בטעם מרענן ומפנק של מנטה טבעי, אבקת מלטיטול, איזומאלט. ללא רכיבים מן החי. מכיל רק 2 גרם פחמימות בחטיף. מתאים לטבעונים.

שוקולד חלב: מכיל אבקת מלטיטול, חמאת קקאו, מסת קקאו (30%), אבקת חלב מלא ודל שומן, שומן צמחי, לציטין מחמניות וחומרי טעם וריח טבעיים מתמציות וניל. מכיל רק 3 גרם פחמימות בחטיף.

שוקולד חלב עם שבבי מנטה: מכיל אבקת מלטיטול, חמאת קקאו, מסת קקאו (30%), אבקת חלב מלא ודל שומן, שומן צמחי, לציטין מחמניות, חומרי טעם וריח טבעיים מתמציות וניל ואיזומאלט. בשילוב תמצית מנטה טבעית. מכיל רק 3 גרם פחמימות בחטיף.

שוקולד חלב עם שבבי טופי קרמל: מכיל אבקת מלטיטול, חמאת קקאו, מסת קקאו (30%), אבקת חלב מלא ודל שומן, שומן צמחי, לציטין מחמניות, חומרי טעם וריח טבעיים מתמציות וניל, איזומאלט, תמצית טופי מחומרים טבעיים. מכיל רק 3 גרם פחמימות בחטיף.

כשרות: מהדרין פרווה – לשוקולד המריר, וכשר חלבי – לשוקולד החלב (עכו"ם), בהשגחת בד"ץ קייפטאון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר:  8.90 ש"ח לאריזה במשקל 50 גרם.

להשיג בחנויות טבע, בתי מרקחת וחנויות פרטיות ברחבי הארץ, ודרך האתר:

www.caringcandies.co.il

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן