היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

בכל 10 לחודש במהלך 2021 ייהנו מחזיקי כרטיס מאסטרקארד מהטבות ייחודיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

המבצע יתחיל ב-10 במרץ ויכלול בין היתר את העסקים הבאים:

  • ASOS – 25% הנחה על כל האתר
  • SHEIN – 25% הנחה מעל 500 ₪, 15% הנחה מעל 200 ₪ (10-17 לכל חודש)
  • AliExpress – $5 הנחה בקנייה מעל $35
  • מרמלדה מרקט – 25% הנחה בכל החנויות המשתתפות במבצע
  • ManKind ו- LookFantastic – 20% הנחה על כל האתר



בשנה החולפת בהתאם לצורך שנוצר בשל הגבלות הקורנה, השקיעה מאסטרקארד רבות בעולמות האונליין והשיקה במיוחד עבור לקוחותיה בישראל קמפיינים משמעותיים בשיתוף עם כמה מאתרי האיקומרס הבינ"ל הבולטים שאהובים במיוחד על הישראלים.

השנה החליטה החברה ליצור עבור מחזיקי כרטיס מאסטרקארד בישראל חג קניות אינטרנטי חודשי שימשך לאורך כל שנת 2021  והיא משיקה את "Mastercard Day", יום מבצעים חודשי בלעדי למחזיקי כרטיס מאסטרקארד.

המטרה היא להעניק למחזיקי כרטיס מאסטרקארד שהונפק על ידי כלל חברות האשראי והבנקים ערך משמעותי וידוע מראש, כך שלצרכנים תהיה האפשרות לרכוש מדי חודש ביום ייעודי את המוצרים בהם הם מעוניינים, מבלי להתלבט ולחכות למבצע הבא שעלול להגיע רק תקופה ארוכה לאחר מכן.

איל פז, דירקטור במאסטרקארד ישראל מציין כי " הקשרים הגלובליים המעולים עם אתרי האונליין הגדולים מאפשרים לנו לתת ערך ייחודי, ארוך טווח ומשמעותי ללקוחותינו. להערכתנו, החיסכון החודשי לקונים ב-Mastercard Day יכול להצטבר למאות שקלים בחודש. בנוסף, אנו שמחים במיוחד לצרף לקמפיין שלנו, לצד מותגים בינ"ל, גם את מרמלדה מרקט, המרקט פלייס הגדול בארץ לעסקים קטנים. Mastercard Day יחשוף את האתר ואת בעלי העסקים הקטנים שפועלים בו למליוני ישראלים שרוכשים און ליין".

אורי בנדורי, מנכ"ל מרמלדה מרקט הוסיף: "אנחנו גאים לשלב ידיים עם מאסטרקארד ולקחת חלק במבצע הענק Mastercard Day, ובכך לקדם שופינג אונליין כחול לבן מעסקים ישראליים"

למרמלדה מרקט כ- 1200 חנויות במגוון קטגוריות מובילות כמו עיצוב הבית, אופנה, ילדים ותינוקות, טיפוח, גינה ומרפסת וכו', וכחצי מיליון מבקרים בחודש. החנויות שמשתתפות במבצעMastercard Day  יעניקו ללקוחות מאסטרקארד 25% הנחה על כל המוצרים. מרמלדה מרקט גאה לארח תחת קורת גג אחת עסקים כחול לבן של יוצרים, מעצבים ויזמים ישראלים, מאז 2011.

בין בתי העסק שישתתפו בקמפיין ניתן למצוא את Asos (25% הנחה על כל האתר), SHEIN  (25% הנחה מעל 500 ₪ ו-15% הנחה מעל 200 ₪ – בין ה-10 ל-17 בכל חודש), AliExpress ($5 הנחה בקנייה מעל ב-$35), ManKind ו- LookFantastic  (20% הנחה על כל האתר) ומרמלדה מרקט (25% הנחה לחנויות המשתתפות במבצע).

לינק למיני סייט:

https://www.mastercard.co.il/he-il/consumers/mastercard-day.html

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן