היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

התערובת החדשה של קפסולות הקפה של סטארבאקס הגיעה לישראל: STARBUCKS ITALIAN STYLE ROAST

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

לאחר שהתקבל בהתלהבות והגיע לנתח שוק של למעלה מ-20% בסגמנט הקפסולות, המותג סטארבקס המשווק ע"י אסם-נסטלה בישראל מרחיב את קולקציית הטעמים ומשיק תערובת נוספת וחדשנית למבחר הקיים:

קפסולות סטארבקס איטליאן סטייל רוסט – STARBUCKS ITALIAN STYLE ROAST

הטעם החדש מצטרף למגוון התערובות בקלייה כהה של סטארבקס, הקלייה האהובה על הישראלים. איטליאן סטייל רוסט – שילוב של מתיקות עם קפה עוצמתי בדרגת חוזק זהה לאספרסו אך עם גימור פחות מעושן, הקפסולות החדשות מדורגות בעוצמתן בדרגה 11 והן מתאימות לאספרסו וללונגו משובחים.


אצלנו בבית מאוד אוהבים את קפסולות הקפה של סטארבקס ויש לנו מבחר גדול, שמחתי להתנסות בטעם החדש של סטארבקס , קפסולות סטארבקס איטליאן סטייל רוסט, בהחלט קפסולה משובחת מאוד עם ארומה וטעם נהדרים, אהבתי את עוצמת הטעם של הקפה שהכנתי לי, בהחלט כיף לתפוס רגע של פינוק עם קפה משובח ופשוט להנות מרגעים קטנים של אושר, ממליצה מאוד.

לדברי נחום זיימן, מנכ"ל חטיבת הקפה ודגני הבוקר באסם נסטלה: "היקף המכר של קפסולות הקפה בריטייל בשנת 2020 צמח ביותר מ-50%.  יותר ויותר ישראלים שותים את הקפה בבית ומחפשים חווית קפה איכותית יותר מבעבר. בשנת 2020 השוק עבר תהליך מואץ של פרימיומיזציה וצרכנים רבים עברו לצרוך סוגי קפה איכותיים ומגוונים יותר., ישראלים רבים מעדיפים את הקפה בקלייה כהה ולכן, החלטנו להשיק בארץ את הטעם החדש – איטליאן סטייל רוסט שמהווה תוספת למגוון הקיים של קפסולות בעוצמת קלייה חזקה  המתאים לחיך הישראלי."

כשר, כשר לפסח ופרווה, בהשגחת הרבנות בזל שוויץ ובאישור הרבנות הראשית לישראל

להשיג ברשתות השיווק והפארמים

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן