היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

שבועות בורוד: אסם נסטלה משיקה מהדורת חג מרגשת של פתיבר- פתיבר ורוד בטעם פטל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אסם צובעת את חג השבועות בוורוד עם מהדורה מיוחדת של פתיבר ורוד בטעם פטל

חג השבועות הוא חג החלב והגבינות אך ללא ספק הוא גם חג הפתיבר, חג שבו הצרכנים הישראלים משתמשים בביסקוויט האהוב ליצירת עוגות וקינוחים טעימים המקשטים את שולחנות החג.


שוק הפתיבר בישראל נשלט על ידי מותג אסם פתיבר התופס מעל 70% ממכירות הקטגוריה.

לקראת חג השבועות הקרוב, אסם מרחיבה את מגוון המוצרים מבית המותג האהוב ומשיקה מהדורה ייחודית, מרגשת וסוחפת: ביסקוויט פתיבר בצבע ורוד ובטעם פטל, הביסקוויט המושלם להכנת מגוון עוגות וקינוחים טעימים, צבעוניים ומרהיבים ביופיים.

אני מאוד אוהבת פתיבר גם לאכילה לצד הקפה, וגם להכנת עוגות, הפתיבר החדש בטעם פטל מאוד ייחודי ומיוחד, ובהחלט ניתן להכין איתו מגוון קינוחים צבעוניים וטעימים, ולהגיש לשולחן חג השבועות קינוח מיוחד עם פתיבר ממש טעים, אז מה שנשאר זה לתכנן את קינוח החג, פתיבר בטעם פטל יש כבר…

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם: "כולנו גדלנו על פתיבר אסם והוא אחד המוצרים המיתולוגים והאהובים בקרב הקהל הישראלי. אנחנו מתרגשים עם השקת הפתיבר הורוד שמגיע לקראת חג השבועות הכל כך אהוב על הישראלים. הפתיבר הורוד מעניק לצרכנים אינסוף אפשרויות יצירתיות להכנת קינוחים ועוגות בצבעים ובטעמים שיצרו חגיגה של ממש בשולחנות החג. עם הפתיבר הורוד ניתן ליצור קינוחים חדשים וטעימים, להפתיע את בני הבית והחברים ולחגוג חג שמח ומלא בצבע ורוד"

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.
כשרות: בד"צ העדה החרדית.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן