היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

אחרי שנת הקורונה: "שבועות בעיר האומנים" – יריד ססגוני ושמח בבית הצנחן ברמת גן ב-13.5.21. הכניסה חינם בהשתתפות מעצבי תכשיטים, תיקים ואופנה, יוצרי בובות וחפצי נוי, ציירים, מוזיקאים ואומני רחוב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מתגעגעים לטייל בירידי אומנים אחרי שנת הקורונה? בואו לשטוף את העיניים וליהנות ב"שבועות בעיר האומנים" – יריד ססגוני ושמח שיתקיים בשבוע הבא ב- 13.5.2021 בבית הצנחן ברמת גן, ביוזמת עמותת Unity Art לקידום אומנים. ביריד ישתתפו עשרות אומנים ובהם ציירים, מעצבי תכשיטים, תיקים ואופנה, יוצרי בובות וחפצי נוי, מוזיקאים ואומני רחוב. במהלך היריד יתקיימו גם סדנאות יצירה וריקוד. הכניסה חינם.

עד לפרוץ הקורונה, התקיים יריד האומנים FUN EXPO שנתיים ברציפות בגני התערוכה. השנה הוא נפתח מחדש, אך במתכונת שונה: ארבעה אירועים במהלך השנה כאשר "שבועות בעיר האומנים" הוא הראשון שבהם. "כך, יכולים האומנים להציג את עבודותיהם המקוריות במקומות שונים בארץ, ולהתפרנס בכבוד", מסבירה מריה פרייגר, מנכ"ל ומייסדת העמותה.


היריד יכלול גם מתחם הפנינג עם מופעי רחוב של קוסמים ומוזיקאים, ציירים,פינת איפור, פינות מדיטציה, צמחי מרפא, נרות, מנדלות וקלפי טארוט, סדנאות ציור, תכשיטנות, עיצוב בובות וריקודי בטן, תצוגת אופנה ועוד.

היריד גם יארח את הרכב "אַרִיָה" – הדור הצעיר של הסטודיו לאופרה בבת ים, שיציג קטעים מוזיקליים מהמחזמר המקורי "סוד הולדתו של דוד המלך", המגולל את סיפור מגילת רות.

עמותת Unity Art לקידום יוצרים ואומנים, שהוקמה בידי הגב' מריה פרייגר, מקיימת עשרות אירועי תרבות ברחבי הארץ ומארגנת ימי כיף, ירידים, סדנאות למבוגרים ולילדים ופינות יצירה עבור גופים, אנשים פרטיים ומוסדות.

קרדיט צילום – YNITY ART

היריד יתקיים ב-13.5.2021 בבית הצנחן, רח' רוקח 121 רמת גן, בשעות 15:00 – 21:00. פרטים בעמוד הפייסבוק
https://www.facebook.com/unityartproject/

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן