היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

מוצר חדש בסדרת נקניקיות הפרמיום של "מעדני יחיעם" חברת "מעדני יחיעם" משיקה נקניקיות גורמה חדשות: נקניקיות בקר בסגנון אמריקאי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", משיקה נקניקיות גורמה חדשות, נקניקיות בקר בסגנון אמריקאי. הנקניקיות 100% בקר פרמיום והן מיוצרות על פי מתכון וידע של חברת הבת של מעדני יחיעם בארה"ב, A&H. כל רכיבי הבשר במתכון הם מבשר בקר והן בטעם ובמרקם ייחודי ושונה משמעותית מהקיים בשוק. הנקניקיות בשר בסגנון אמריקאי מצטרפות לסדרת נקניקיות הפרמיום המעולות של מעדני יחיעם וישווקו ברשתות המזון ברחבי הארץ.

נקניקיות הגורמה החדשות של חברת יחיעם, מאוד טעימות ואיכותיות, לאחר שהתנסתי בהן אני יכולה להגיד שהטעם, המרקם, והאיכות הכוללת שך הנקניקיות בקר בסגנון אמריקאי, פשוט מושלמים, אני מאוד אוהבת את כל סדרת נקניקיות הפרמיום של יחיעם, והנקניקיות החדשות נכנסות לקטגוריה בקלילות, בהחלט נהדרות ומאוד מיוחדות במרקם שלהן, מאוד אהבו אצלי בבית, והציון 10.


סדרת נקניקיות הפרמיום של "מעדני יחיעם" כוללת נקניקיות צ'וריסו בסגנון ארגנטינאי בעלות מרקם בשרי וטעם פיקנטי, מומלצות לצלייה על האש או במחבת. נקניקיות בסגנון צרפתי בעלות מרקם בשרי וארומה חזקה, מומלצות לצלייה על האש או במחבת וכתוספת לתבשילי קדרה כמו שוקרוט.

הנקניקיות עשויות מנתחי בקר, הודו ועוף איכותיים, גדולות ועסיסיות, במרקם בשרי ובטעם משובח, ללא גלוטן ובעלות רמת חלבון גבוהה (כ-16%). הנקניקיות משווקות באריזות של 280 גרם, כ-3-4 יחידות נקניקיות גדולות באריזה והן חלק מקטגוריית נקניקי הבוטיק של יחיעם הכוללת מעדני בשר בסגנון עולמי בהם נקניקי סרוולד, פרשוטו, סלמי צרפתי, סלמי הרץ ועוד.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", "אנו רואים מגמה ברורה של התחזקות מוצרי הפרמיום. התבססנו במוצר זה על ידע ומתכון אמריקאי של חברת הבת שלנו בארה"ב ואנו שמחים להביא לקהל הישראלי מוצר פופולארי ואהוב הנמכר בשוק האמריקאי הכשר".
כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 20.00 ₪ לאריזת 280 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן