היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – ספר חדש למחבר רב-המכר העולמי המטופלת השקטה אלכס מיכאלידס הבתולות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בספרו החדש הבתולות, אלכס מיכאלידס עושה זאת שוב ומביא לקורא, מותחן כובש המשלב רצח, פסיכולוגיה ומיתולוגיה יוונית, שילוב מאוד מסקרן מעניין ומותח, אלכס מיכאלידס מחבר רב-המכר העולמי "המטופלת השקטה" ממשיך להפתיע את הקורא עם הספר המעולה "הבתולות", ספר שלא תניחו מהיד עד שתסיימו את קריאתו, כי ממש תרצו לדעת לאן העלילה מגיעה, ומה קורה בהמשך.


קולג' סנט כריסטופר, קיימברידג', הוא עולם סגור עבור רובנו,בשביל מריאנה אנדרוס – מטפלת קבוצתית המתמודדת עם אבל פרטי משלה , זהו המקום שבו פגשה את בעלה המנוח. בשביל אחייניתה זואי, זוהי זירת הרצח של חברתה הטובה ביותר, מריאנה נחפזת לקיימברידג' לתמוך בזואי ונקלעת לחקירת הרצח. היא מתוודעת לדבר קיומה של אגודה אפופת סודות העוברת טלטלה עזה עקב מות סטודנטית החברה בה, מאחורי היופי האנגלי האידילי מפעפעים קנאה וזעם שמקורם בקבוצת סטודנטיות הידועה רק בכינוי "הבתולות" ומצויה תחת השפעתו המאיימת של הפרופסור המסתורי אדוארד פוסקה.
פוסקה נראה כמי שיודע יותר מכל אחד אחר על מעשה הרצח – ועל הקרבן. הוא גם ייהפך לחשוד המרכזי בחקירתה של מריאנה, אובססיה שתגבה ממנה את היקר לה מכול.
הבתולות הוא סיפור של אהבה ושל אבל , של מה שמעצב אותנו ושל מה שגורם לנו להרוג.

אלכס מיכאלידס נולד ב־1977 בקפריסין לאב יווני ולאם אנגלייה, הוא למד ספרות אנגלית באוניברסיטת קיימברידג' ולתואר שני בכתיבת תסריטים במכון האמריקאי לקולנוע בלוס אנג'לס. מיכאלידס כתב את התסריט של השטן שאת מכירה והשתתף בכתיבת התסריט של האנגלים באים (2018). המטופלת השקטה (פן הוצאה לאור/ידיעות ספרים, 2019) היה לרב־מכר עולמי ותורגם ל־ 50 שפות.

"מיכאלידס עושה זאת שוב" – Publishers weekly
"המותחן הספרותי החכם הזה מבסס את מקומו של מיכאלידס ככוח בלתי-ניתן לעצירה בז'אנר ספרי המתח." – Esquire
"מיכאלידס כותב כמו רב-אמן, "הבתולות" הוא מותחן חכם ומפותל שעומד לכבוש את הפסגה." – Booklist
"מותחן מהשורה הראשונה." – David Baldacci
"ספר שזועק 'תעבדו אותי לסדרת טלוויזיה'… לסגנון של מיכאלידס, במיוחד לאפיון הדמויות, יש ברק ייחודי." – Daily Mail

הספר: הבתולות, מאת: אלכס מיכאלידס

מחיר הספר: 98 שקלים, 352 עמודים

הוצאת פן

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן