היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

אמנות בעיר הגדולה: פרויקט המתעד את העולם האמיתי והדמיוני של אמנים עירוניים מהארץ מהעולם, מוצג בהיכל התרבות בראשל"צ ציורים, פסלים, בובות וצילומים של חברי עמותתUnity Art יוצגו בשלושה אולמות בהיכל, בתאריכים 15.7-15.8.21. הכניסה חינם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אמנות בעיר הגדולה: פרויקט המתעד את העולם האמיתי והדמיוני, הרוגש והרגיש, הטבעי והעל טבעי שחוו אמנים ויוצרים בשנת הקורונה, יוצג למשך חודש (15.7.2021-15.8.2021) בהיכל התרבות בראשון לציון. הכניסה חופשית.

התערוכה, ביוזמת עמותתUnity Art לקידום אומנים, כוללת עשרות עבודות של אמנים ויוצרים מישראל, ארה"ב, רוסיה, אוקראינה, צרפת, גרמניה ובלגיה.

התערוכה תוצג בשלושה אולמות בהיכל: בשני אולמות יוצגו עבודותיהם של אומנים ובהם אלנה בונק, אלנה גינזבורג, אלנה חכלוב, אדוארד ברסלר, מארק ריבוי, איריס רוזנברג, אירינה קוגן, ניקיטה בן עמי, ז'ניה רשקובאן, אלנה לוגובינסקאיה, נינה ברוסטינוב ועוד. באולם השלישי תוצג תערוכת יחיד של ג'וליה דבגני, ציירת ומטפלת באומנות תושבת ראשל"צ.

החוויה האומנותית כוללת ציורים, עבודות קרמיקה, צילום, ויטראז', קולאז'ים ובובות מעוצבות – כולם בעבודת יד. כל יצירה צמחה מסיפור אישי ומחיבור לעולמות הטבע, החלל, הסיפור האנושי, הבובות וסיפורי האגדות. כל יצירה נוצרה בידי אמנים שחיים לידנו בערים הרועשות והגדולות ובזכות כישרונם – עולמנו נעשה יפה יותר.

תערוכת היחיד של ג'וליה דבגני כוללת ציורים השוזרים קסם, אנרגיות חיוביות ומדיטציה. היא פותחת לכולנו צוהר ליקום מקביל ומדהים, בו שוררים הרמוניה ואהבה, ומלאכים מדברים עם אנשים. האם נוכל, בעזרתם, לראות את העולמות הללו ואולי אף למוצאם – בתוכנו פנימה?

עמותת Unity Art (משנת 2014) ללא כוונת רווח, מאגדת עשרות יוצרים מרחבי הארץ. העמותה, שנוסדה במטרה לאפשר לכל אדם הזדמנות לממש את כישרונותיו, מקדמת פרויקטים ואירועים להנחלת יצירה, אומנות ותרבות ובהם ימי כיף, ירידים וסדנאות למבוגרים ולילדים. פרטים באתר העמותה ובעמוד הפייסבוק https://www.facebook.com/unityartproject/
בית העמותה, ברחוב רזיאל 6 ביפו, כולל גם גלריית תצוגה של יצירות האומנים וניתן למצוא בה ציורים, תכשיטים, פריטי נוי, בובות, דובונים, פרחי סבון, תיקים ועוד. העמותה נוסדה ביוזמת הגברת מריה פרייגר, המקדישה את זמנה לקידום אומנים ויוצרים.

קרדיט לתמונות – יוניטי ארט

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן