היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

"קרנבל החיות" 27-29/7 3 ימים של חגיגת חיות עם שלל פעילויות לכל בני המשפחה, בעידוד ותמיכה של מפעל הפיס, במתחם הפיל בנימינה, הכניסה ללא תשלום.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מתחם הפיל בבנימינה מארח את "קרנבל החיות", 3 ימים של הפנינג חגיגי וצבעוני המבוסס כולו על עולם החיות, בין התאריכים 27/7- 29/7, ימים ג' עד ה', בין השעות 16:30 ועד 22:00 (כניסה חופשית), שיכלול שעות סיפור, כיתות אומן, סדנת פלסטלינה, סדנת אוריגמי, הקרנת סרטי חיות וטבע, הופעות חיות, מתחם יצירה ומתנפחים של חיות.

קרדיט צילום: אילן גריבי

גולת הכותרת של הפסטיבל היא תערוכה אינטראקטיבית, בחלל אינטראקטיבי רב חושי, לזכר סופר הילדים, אמי רובינגר, מחבר "אין אריות כאלה", "פילים בכל הצבעים", "חתול גדול חתול קטן" ועוד. במסגרת התערוכה ייהנו הילדים מעמדות קריאה מוקלטות של ספריו, יתנסו באיורים בסגנון שלו, יפגשו דמויות של חיות מספריו ותתקיים מכירה של ספרי אמי רובינגר במחירים מיוחדים בשיתוף פעולה עם סטימצקי.

יום שלישי 27.7 – 17:00 ,מועדון לחבר, קומה 2, מתחם הפיל בנימינה, הצגת ילדים "למה בכה הדג?" , הצגה מבית תיאטרון הקרון לילדים מגיל 3, כ 40 דקות, עפ"י סיפורי עודד בורלא. במקביל יוזמנו הילדים להציץ לסיפוריו של בורלא בעולם תל מימד צבעוני ומפתיע. שתי שחקניות וחמישה סיפורים על חיות מוזרות שעשויות כולן נייר. מה קרה לג'ירפה כשהעורב מציע לקשור את צווארה? מי אהב את העקרב? ולמה בכלל בכה הדג?
18:30, תתקיים כיתת אומן והקרנת סרט בחלל הסדנאות, קומה 1, מתחם הפיל בנימינה, עם צלם הטבע רונן וטורי. מזה 30 שנים רונן וטורי תושב בנימינה, מתעד בעלי חיים בארץ ובעולם. כיום מלמד צילום, מרצה, ומציג את עבודותיו בגלריות. בסדנה יקרין רונן סרט טבע שצולם בהודו ויספר על עבודתו וחוויותיו כצלם טבע.

21:00, מרפסת הפיל , קומה 2, הופעה חיה של שוצי ובובי – הצמד אביטל שוץ ויונתן גל , במופע מקורי במיוחד לקרנבל עם ביצועים מיוחדים ומרגשים לשירי החיות הכי יפים: מעינו של הנמר, ועד ציפור של מדבר, מהקוף הרוקד ועד הגברת השועלית .

יום רביעי 28.7 – 17:00, מועדון לחבר, קומה 2, מתחם הפיל בנימינה, "חיות חוגגות מוזיקה" – מפגש מוזיקלי מרתק לילדים ולהורים. הרכב של חליל אבוב וצ'לו ישמיע לילדים קטעי מוזיקה יפים ומרגשים, בנושא האהוב במיוחד על הילדים, החיות (קוקיה קטנה ופיל גדול, ברבור, דבורה, אריה ועוד…). החיות מתוארות על ידי שירים ועל ידי קטעי מוזיקה קצרים מתוך יצירות מפורסמות כמו "קרנבל החיות", "ואלס החתול", "הפרשים הקלים". המוזיקה ממחישה את החיות עצמן, והילדים משתתפים, מדמיינים ונהנים. מותאם לילדים בגילאי הגן ולכיתות א-ד.

קרדיט צילום: יורם אשהיים

18:30, חלל הסדנאות, קומה 1, מתחם הפיל בנימינה, סדנת פלסטלינה לילדים בהנחיית אמן הפלסטלינה רוני אורן. סדנת פלסטלינה ייחודית וחווייתית לגילאי 6 ומעלה, בה אמן הפלסטלינה רוני אורן ילמד כיצד להכין דמויות מעוצבות מפלסטלינה. רוני אורן תושב בנימינה, יוצר בפלסטלינה, בין השאר סדרות אנימציה לילדים, ספרי ילדים ופרסומות לטלוויזיה, ביניהם התוכי המפורסם של בזק. לשעבר ראש המחלקה לאנימציה בבצלאל וכיום פרופסור לאנימציה באקדמיה. אורך הסדנה: כ-45 דקות.

21:00 , מועדון לחבר, קומה 2, מתחם הפיל בנימינה, "אין אריות בתל אביב"-הקרנת סרט ומפגש עם היוצר דוקי דרור. הרב הראשי של קופנהגן הגיע ב-1935 לנמל תל אביב עם שני כלובי ציפורים וחלום – לפתוח את גן החיות הראשון בארץ ישראל. ההתחלה הייתה בחנות חיות ברחוב שנקין, שם נהג לטייל עם שני גורי אריות ברחובות העיר. מאוחר יותר הקצתה לו העירייה שטח בפרדס העיר, היום גן העיר, והוא מונה למנהל גן החיות. עם הצלחתו של הגן, היו בעירייה כאלה שרצו להיפרע ממנו והלינו את שכרו. הרב הרעב לקח מקופאית הגן 3 לירות על חשבון משכורתו. מה שגרם להרחקתו מגן החיות, כשהוא מחוסר כל וערירי. זהו משל על תל אביב – עיר של חולמים שהפכה לעיר של עסקנים, ואחר כך לעיר של נדל"ניסטים. (56 דק')
בין השעות 17:00-20:00 תתקיים מכירה של ספרי אמי רובינגר במחירים מיוחדים בשיתוף פעולה עם סטימצקי.

יום חמישי 29.7- 17:00, מועדון לחבר, קומה 2, מתחם הפיל בנימינה, "קרנפוני ג'וקיפוד וחברים"- הוא ספר הילדים הראשון שכתב הזמר והיוצר עברי לידר, ביחד עם אחותו, ריה לידר, שאיירה את הספר. במהלך המפגש יקריא עברי לידר שירים נבחרים מתוך ספר הילדים שיצא ממש לאחרונה והמאיירת ריה לידר תדגים ותסביר ביחד עם עורכת הספר אילת פלר מימון, על אומנות ציור החיות המעורבות, עליהן מתבססים השירים שבספר.

18:30, חלל הסדנאות, קומה 1, מתחם הפיל בנימינה, סדנת קיפולי נייר לילדים בהנחיית אמן האוריגמי אילן גריבי, מומלץ לגילאי 6 ומעלה. אילן גריבי אמן אוריגמי בעל שם עולמי ותושב בנימינה ילמד בסדנא איך ליצור חיות בקיפולי נייר, אורך הסדנה: כ-45 דקות.

20:30 , מרפסת הפיל, קומה 2 , ספיי דוג- מצילים את העולם. סרט לכל המשפחה (מדובב לעברית). הרפתקת אקשן קצבית ומצחיקה. ילד צעיר מצייר גרפיטי עם ספריי שמצא, ומגלה להפתעתו שהכלב שצייר מתעורר לחיים כ״סופר-כלב״ שעשוי מננובוטים, אלא שכעת גם הוא וגם הכלב נרדפים אחרי הפושע הכי מסוכן בסביבה, שרוצה להשיג את הטכנולוגיה המשוכללת. ( 88 דק')

במהלך כל 3 ימי פסטיבל "קרנבל החיות" בין השעות 16:30 ועד 20:00 יוכלו אורחי הפסטיבל להנות ממתחם חוויתי רב חושי לזכרו של סופר ומאייר ספרי הילדים אמי רובינגר, מחבר הספרים "אין אריות כאלה", "חתול גדול חתול קטן" כמחווה ליצירתו, הקרנת סרטי חיות וטבע בכיפת וידאו 360 cinema dome ומתנפחים בצורת חיות. הכניסה לכל האירועים חופשית. הכניסה לחלק מהאירועים מותנית בהרשמה מראש בעמוד הפייסבוק של מתחם הפיל https://www.facebook.com/hapil.biz

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן