היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

לראשונה: תצוגת אֻמָּנוּת ואָמָּנוּת בנסיעה פרטית ברכבת!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השבוע השתתפתי בסיור אומנות מיוחד במינו , יוזמה מקורית ויצירתית של עמותת האומנים יונטי ארט, עמותה שאוהבת ומחבקת אומנים ואמנות, וכל הזמן מאוד יצירתית, הרעיון של סיור אומנות בנסיעה ברכבת לירושלים, בהחלט רעיון חדשני ומקורי.

איך אומרים יצירתיות מדבקת,העבר אותה הלאה / אלברט איינשטיין, ובהחלט היצירתיות מדבקת וגם גורמת לכל אחד פשוט להנות מהיופי, הרכבת היצירתית במיוחד יצאה אתמול יום שלישי, 20.7.21, קצת לפני השעה 12 מתחנת הרכבת סבידור תל אביב, במסע יצירתיות מיוחד בקו תל אביב – ירושלים – תל אביב.

בקרונות הרכבת היו עשרות יוצרים נרגשים מרחבי הארץ והם הציגו  ציורים,

תכשיטים,

בובות,

פריטי נוי, פסלונים, סבונים מעוצבים,

דובונים ועוד – כולם בעבודת יד, עבודות ממש מיוחדות , נפעמתי מהיופי והאומנות , הסתובבתי בין הקרונות ופשוט התפעלתי מהרעיון הכל כך מיוחד, ומשלל תצוגת האומנות שהייתה שם,

אין לתאר במילים כמה כשרון מבורך, ורצוי להתבונן בצילומים שהנצחתי מהאירוע המקסים הזה.

ברכבת התקיימו גם תצוגת אופנה ומיני-סדנאות ציור, תכשיטים ומיסטיקה, כשמבעד לחלונות ניבט הנוף היפה של הדרך מתל אביב לירושלים, אין ספק שאת הנסיעה הזו ברכבת אני אזכור לעוד הרבה הרבה זמן.


את התצוגה המיוחדת יזמה עמותת האומנים Unity Art (משנת 2014, ללא כוונת רווח), המאגדת עשרות יוצרים מרחבי הארץ.
מטרת הנסיעה יוצאת הדופן היתה לקיים מפגש בלתי אמצעי בין אומנים לבין מנהלים, כתבים ומשפיענים, במטרה לקדם יצירה, יצירתיות, אומנות ואמנות. במהלך הנסיעה לא התקיימה מכירה אלא רק התרשמות ממגוון היצירות האומנתיות.
מריה פרייגר, מייסדת עמותת האומנים Unity Art שיזמה את האירוע, אמרה: "חיפשתי רעיון מיוחד שיחשוף בפני המוזמנים את העבודות היפות של האומנים שלנו, וגם יעביר את המסר שכמו הרכבת – שנגישה לכולם, כך גם על האומנות – להיות נגישה לכולם".
הנסיעה המיוחדת היא חלק מרפרטואר האירועים השנתי של העמותה, ששיאו יתקיים ב-21.10.21 בגני התערוכה, ביריד ה"פאן אקספו" השנתי. העמותה הזריזה ומלאת הפלפל, שלעולם אינה שוקטת על שמריה, מעניקה לאומנים בית חם ומקדמת את עבודותיהם בדרכים יצירתיות.
היום והשעה תואמו בקפידה עם רכבת ישראל, כך שהאירוע לא יפריע ללוח הזמנים של הרכבת (מדובר במועד במיוחד לא עמוס)
את יצירות האומנים ניתן לראות ולרכוש בגלריה של העמותה ברח' רזיאל 6, יפו.

קישור לאתר: http://unity-art.com/he/

לפרטים: https://www.facebook.com/unityartproject/

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן