היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

פינוק לימי הקיץ החמים המותג היפני INABA מציע לשבור את החום עם סדרת חטיפי הצ'ורו האהובים לכלבים אשר ניתן להקפיא כמו שלוקים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

עליית הטמפרטורות בקיץ משפיעה על חברינו על ארבע, גם הכלבים שלנו סובלים מהחום. חברת ביופט מציעה דרך לעזור להם להתקרר ולהנות בשרב- סדרת חטיפי הצ'ורו המפורסמים לכלבים של INABA, המותג היפני הנחשב, מהווים מעדן אהוב ומפנק, ובשל המרקם הנוזלי שלהם, הם כמו "שלוקים" המוכרים לנו בני האדם ואף ניתנים להקפאה- פינוק מושלם ליום חם!

החטיפים, אשר מבוקשים בעולם כולו בזכות טעמם המשובח והרכיבים האיכותיים מגיעים במגוון טעמים ומרקמים שונים, אינם מכילים צבעי מאכל מלאכותיים או חומרים משמרים. החטיפים החדשניים לכלבים מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות וכמיטב מסורת ההקפדה היפנית, מתאימים כמזון משלים, כחטיף או כפרס, ותורמים לחיזוק הקשר בין הכלב לבעלים. את החטיפים ניתן גם להקפיא ולפנק כשלוק קפוא, כחטיף צונן בימים החמים.

חשוב מאוד לדאוג לכלבים האהובים שלנו, והחטיף המושלם של מעדני צ'ורו לכלבים, בהחלט מהווה פתרון נהדר לחודשי הקיץ החמים, מקרר את גופם וגם הם נהנים מהחטיף הקפוא,

ובכך אני יודעת שאני עושה הכל שהכלב שלי יהיה מרוצה וירגיש בטוח, חשוב לפנק את הכלב ולהעניק לו יחס, כי הכלב שלנו כולו לב ואהבה ונותן הרבה בחזרה וזה שווה את הכל…

מחיר מומלץ לצרכן: מעדני צ'ורו לכלבים- 31 ₪ לחבילה של 8 יחידות. להשיג בחנויות בעלי החיים המובחרות.

אכילת חטיפים קפואים מצוינת לצינון טמפרטורת הגוף של כלבים בימים חמים. מירב גמליאל בושן, מאלפת ומטפלת התנהגותית לכלבים, בשיתוף חברת ביופט, מעניקה טיפים לקירור את גופו של הכלב בעונה החמה:

ישנן מספר דרכים יעילות שיעזרו לצנן את כלבינו בעונה החמה, לשמור על חיוניותם וכמובן על טמפרטורת גופם תקינה. טיפים לקירור גופו של הכלב בעונה החמה:

1. מים קרים ומרעננים לשתייה: המים בקערת הכלב נוטים להתחמם בקיץ במהירות. הוספת קוביות קרח לקערה היא דרך מהירה להוריד את טמפרטורת המים. אל תשכחו לבדוק באופן קבוע אם קערת המים של כלבכם זקוקה למילוי, הניחו את קערת המים הרחק מאור שמש ישיר כדי לשמור על קרירות המים. אתם מחוץ לבית? קחו איתכם בקבוק מים בתוך מנשא שומר קור, אל תשכחו גם קערה (ישנן קערות מתקפלות) והציעו לכלבכם מים מרעננים תוך כדי תנועה.

2. צעצועי האכלה ולעיסה קפואים: באמצעות צעצועים קפואים כלבכם יוכל לשחק ולהתקרר בו זמנית. ניתן להשתמש בצעצועי האכלה (ממלאים אותם בשלל מילויים טעימים ומקפיאים) ובצעצועי לעיסה (ממלאים אותם במים ומקפיאים). כלבכם יקבל את הצעצוע הקפוא ושמחתו לא תדע שובע .

3. מגבת לחה: ניתן להשתמש במגבת לחה ככלי עזר מצוין לקירור הגוף. פשוט השרו את המגבת במים קרים, סחטו עודפי מים והניחו על כלבכם, בפרט באזור הבטן, הירכיים הפנימיות או הצוואר שלו.

4. ספריי מים: באמצעות בקבוק ספריי מתיז מים, תוכלו להשפריץ על כלבכם באזורים ספציפיים, על מנת לקרר את גופו בצורה יעילה. לקבלת ריענון מקסימלי, כדאי לכוון לכפות הרגליים והבטן, שם יש פחות שיער. מאחר וכלבים רגישים עלולים להירתע מצליל ההשפרצה, מומלץ לתרגל מספר פעמים את הצליל (לא על גופו של הכלב, אלא לידו), בליווי חטיף טעים בכל השפרצה ולאחר מכן לתרגל את אותו הדבר עם על גופו של הכלב, בצורה רגועה ונעימה. ברגע שהכלב יבין שהצליל מנבא חטיף טעים + הרגשת קרירות נעימה, סביר שהוא יקבל זאת בברכה (ואם לא, דלגו לטיפ הבא).

5. משב רוח: אין כמו משב רוח ביום קיץ חם, שגורם לטמפרטורה להרגיש קרירה יותר ממה שהיא באמת. הציבו מאוורר סמוך למקום המרבץ של הכלב! זרימת האוויר ממאוורר תגרום לכלבכם להרגיש הרבה יותר נעים. המאווררים הטובים ביותר הם הנמוכים או אלו שניתן לכוונם כלפי הכלב. חשוב לשים לב שהכלב לא קרוב מדי למאוורר, בייחוד אם יש לו פרווה ארוכה, שחלילה לא יתפסו שערותיו בכנפיים המסתובבות.

6. טבילה במים: (רק) אם הכלב שלכם אוהב לשחות או לטבול במים, קחו אותו לים, לחוף בו מותרת כניסת כלבים (אם אתם הולכים לנחל, חשוב לבדוק לפני שהמים לא מזוהמים חלילה). תוכלו להכין לכלבכם בריכה ייעודית בשבילו (בריכת תינוק) אם יש לכם חצר. הוא לא צריך לשחות, מספיק שיוכל לעמוד בה ולטבול את רגליו כדי לצנן את הגוף.

קיץ נעים, קריר ובטוח לכם ולכלבכם!

חברת ביופט בע"מ, מקבוצת מוצרי מעברות, הינה החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד. החברה, אשר נוסדה בשנת 1972 כחלוצה בתחום הייצור של מזון יבש לכלבים ולחתולים, בנתה עם השנים מוניטין בזכות הקפדה בלתי מתפשרת על איכות, גם בארץ וגם בקרב החברות המובילות בעולם, אשר בחרו בה לייצג אותן בשוק חיות המחמד הישראלי. היום משווקת ביופט את מוצריה, הכוללים מזון יבש, לח וציוד לכ-500 חנויות מחמד בישראל, מרפאות ווטרינריות, אלפי מגדלים ולרשתות המזון הגדולות.

קרדיט צילום: ביופט

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן