היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זוכי BRAVO שנת 2021….

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השבוע הוזמנתי לאירוע מקסים ומיוחד של קהילת BRAVO שנערך בסינמה סיטי גלילות, באירוע הוכרזו זוכי לשנת 2021.

BRAVO מעניקה בישראל שני סוגי פרסים: פרס החדשנות ופרס השירות. הפרסים מוענקים על סמך המלצות הצרכנים על פי מחקר משתמשים ולקוחות, שעורך מכון המחקר הבינלאומי קאנטר מדיה.

כל השנה אני נחשפת להרבה מוצרים חדשניים וממש הסתקרנתי לדעת אלו מוצרים זכו השנה בהמלצת הצרכנים המרוצים , שמחתי לגלות שהרבה מוצרים שממש אהבתי זכו, ובכך קיבלו את ההכרה החיובית שמגיעה להם, מאוד חשוב בעיניי לפרגן וגם להמליץ על מוצרים איכותיים למען הציבור, ועכשיו אני משתפת בשמחה במוצרים שזכו שממש אהבתי אותם.

זוכים בתחום המזון:

גרגרי חומוס של יכין להכנת חומוס ביתי

כשכולנו היינו בבית ,חברת "יכין "היתה בעבודה והשיקה מוצר חדש וייעודי להכנת חומוס בבית, גרגרי חומוס להכנת חומוס משובח ב-2 דקות ובטעם נפלא – כמו בחומוסייה . פשוט מרוקנים לבלנדר את תכולת הקופסה (כולל הנוזל שבו בושל החומוס שגם לו ערכים תזונתיים) ,מערבבים לכמה שניות עם טחינה לפי הטעם וזהו .מקבלים חומוס טרי ,עשיר בטעם וחלק במרקם .

סדרת בריסטה של תנובה אלטרנטיב תנובה Alternative

מציעה סדרת משקאות מיוחדים לקפה – סדרת BARISTA הכוללת משקה שיבולת שועל ,משקה סויה ללא תוספת סוכר ומשקה שקדים ללא תוספת סוכר ,שהותאמו במיוחד לצריכה בקפה,

אני ממש אוהבת את סדרת המשקאות הזו ובמיוחד את המשקה שקדים ללא תוספת סוכר שנמצא אצלי קבוע במקרר, אני שותה אותו עם קפה קר, שייקים, קפה חם ועוד…

יופלה יוגורט לשתייה עם קשית

מדובר ביוגורט שמגיע בכוס עם קשית מתקפלת ,שאותה נועצים במכסה המתכתי ולוגמים ,או בבית או בדרך (On The Go .)

סדרת משקאות חלב עם שוקולד של יולו

סדרת השוקו של תנובה מגיעה בטעמי שוקולד קלאסי ושוקולד מריר ונותנת מענה לצרכנים המבקשים ליהנות מחוויית טעם מהנה ובלתי מתפשרת של שוקו אמיתי.

נקניקיות דליקטיב של טירת צבי

סדרת הפרימיום של "דליקטיב "כוללת נקניקיות במרקם מענג לחיך ובתיבול עדין וארומתי ,שניתן להכין בתנור ,בטיגון ובגריל.

לחם אנג'ל בסגנון אמריקה

חזרתם לבית הספר ?לעבודה ?משתוקקים לכריך עסיסי ומלא טעם ?מאפיית אנג'ל השיקה לחם כמו באמריקה !פרוסות עבות ,גדולות ,רכות ,אווריריות ומתקתקות המצוינות להכנת כריכים ,טוסטים ,ביצה בקן ,פרנץ 'טוסט ואפילו "לניגוב "הטעמים האחרונים בצלחת…

מסטיק Airwaves – בטעמי מלון-מנטה ודובדבן-מנטה

אם חיפשתם השנה דרכי אוויר חדשות ,מסטיק Airwaves ,המאופין בטעם ייחודי וחזק המתפרץ בעת הלעיסה ,השיק השנה שני טעמים חדשים מרעננים במיוחד המעניקים תחושת רעננות בפה ולמעשה כמעט בכל הגוף.

שירותים ואפליקציות

ביטוח הבריאות של מגדל עם תור לרופא מומחה בתוך שלושה ימים

מגדל הוסיפה לכיסויי הבריאות שלה את האפשרות לקבוע תור מהיר לרופא מומחה בתוך 3 ימי עסקים בלבד )!(מרשימה רחבה מאוד של תחומי התמחות ובפריסה ארצית ,מתוך ידיעה ברורה שכשהתור מהיר יותר – האבחון ייעשה מהר יותר והטיפול הרפואי יהיה אפקטיבי יותר.

תשלום בנייד באפליקציית max לקוחות max

יכולים להתקדם לתשלום בנייד .פשוט מגיעים ,מניחים את הנייד ונהנים מכל היתרונות של כרטיס האשראי ,בלי לגעת ובלי להקליד קוד סודי .והארנק ?אפשר לשכוח אותו בבית…

"משכנתה פנסיונית "של בנק מזרחי-טפחות

אם יצאתם לפנסיה וההכנסה החודשית כבר לא מספיקה ,מזרחי-טפחות מאפשר לכם לקבל הלוואה חד פעמית או תוספת חודשית להכנסה שלכם ,כנגד שעבוד הנכס שלכם תוך שמירה על הבעלות עליו .כך תוכלו להמשיך לשמור על רמת החיים שאליה הורגלתם ,לעזור לילדים אם צריך ,לממן הוצאה חד פעמית או מעבר לדיור מוגן .

מוצרים לבית

ניירות אפייה "הנמל" ניירות האפייה של "הנמל "

פיתרון מושלם לאופים ולמבשלים בתבניות עגולות ובתבניות אינגליש קייק :ניירות אפייה ידידותיים לסביבה שכבר מותאמים לתבנית .פשוט לאפות – בלי לגזור ובלי להסתבך!

שקיות זיפלוק רב שימושיות בעלות סגירה כפולה

מהיום קל ,נוח ובריא יותר גם לחזור לבית הספר ולעבודה וגם לשמור כריכים ,חטיפים ומוצרי מזון !שקית זיפלוק הרב-שימושית ,שומרת על הטריות בזכות פס הסגירה לאטימה מושלמת .מה לארוז לכם ? אני משתמשת קבוע אצלי בבית בשקיות הללו וממש מרוצה, שומרת בהן מגוון מאכלים, חפצים, עוגיות, מקפיאה בהן והן חזקות ונסגרות נהדר…

מגירות למטבח מבית דומיסיל הדור הבא של מגירות המטבח

למגירות נסיעה חלקה ושקטה ,הן נושאות עד 56 ק"ג ,ומגיעות עם 56 שנות אחריות ,שירות בבית הלקוח ועוד .

ג'ל לכביסה של בדין

מכורים לריח של בדין ?מהיום :לא רק מרכך !משפחת מוצרי המותג האהוב התרחבה והשיקה ג'ל כביסה בניחוחות בדין .הג'ל החדש מסיר כתמים ביעילות ,עדין לסיבי הבגד ועדין לצבעי הבגד, הג'ל הזה נמצא קבוע אצלי, אני מאוד אוהבת לכבס לכל המשפחה את הבגדים עם ג'ל לתינוקות, הריח מדהים, והנקיון מושלם.

סיליט באנג מסיר שומנים טבעי המכיל סודה לשתייה

רוצים יותר נקי ויותר טבעי ?באנג !קיבלתם !סיליט באנג השיק חדש ואקולוגי המכיל סודה לשתייה שהיא רכיב טבעי הידוע ביעילותו להסרת שומנים ולכלוכים עיקשים .מרססים ,מנקים ,והלכלוך נעלם בקלות ובנוחות .

מוצרי חשמל

מקררי 4 דלתות של Haier מבית ניופאן
Haier מציע מקרר 4 דלתות עם יתרונות רבים ,וביניהם :ווילון האוויר המונע כניסת חום בזמן פתיחת הדלתות ,מסננים המונעים הצטברות בקטריות וריח רע ומולטי תא היכול לשמש כמקפיא או כמקרר בהתאם לצורך .

סדרת תנורי אלקטרולוקס INTUIT בנפח ענק

תנורי אלקטרולוקס עם מערכת טורבו SurroundCook יאפשרו לכם לבשל ולאפות עם מספר תבניות בו-זמנית .לתנורים תא אפייה ענק בנפח של 15 ליטר ,הגדול ב-22% מתא אפייה סטנדרטי ,וניתן לבחור תוספת אדים ,חיישן Food Probe לבישול מדויק ,מגוון תוכניות אוטומטיות ועוד .

מזגן eSuprem בטכנולוגיית AIRCARE של תדיראן

כשכולנו היינו יותר בבית ,עלה הצורך לנקות ולחטא את האוויר יותר .בדיוק בשל כך השיקה תדיראן סדרת מזגנים חדשנית עם טכנולוגיית Air Care ,שקוטלת חיידקים ובקטריות ,מנטרלים ריחות ומטהרת את האוויר.

בריאות, ילדים ותינוקות

עגלות תינוק bugaboo bee

לא פשוט לגדל תינוקות ,אבל להסיע אותם דווקא כן .עגלת תינוק סטייליסטית ,קלה לקיפול ולפתיחה ביד אחת וללא מאמץ ,עם עיצוב קומפקטי וגלגלים משופרים לנסיעה קלה ,נוחה וללא קפיצות .

סדרת "פינוק לילדים"

מותג הטיפוח האהוב השיק השנה את "פינוק לילדים ."הנוסחה המשופרת מותאמת במיוחד לילדים ומכילה מרכיבי לחות ,תמצית רוזמרין וויטמינים ,עדינה לעור ולעיניים ,ללא צבעים מלאכותיים וללא פראבנים .

sGummie של אלטמן

גם ויטמינים ,גם טעימים, זקוקים לוויטמינים ?הם יכולים להיות גם טעימים !לראשונה בישראל ,סדרת גאמיס של אלטמן מציעה ויטמינים ומינרלים למבוגרים בצורת סוכריות גומי טעימות וללא תוספת סוכר ,סדרה נהדרת וממש מוצלחת, אין התפשרות על הטעם הודות לפיתוח פטנט ייחודי על בסיס סיבים תזונתיים ,vegan friendly הוויטמינים החדשניים מתאימים גם לטבעונים.

פייסבוק: https://m.facebook.com/BravoInIsrael/ , אינסטגרם: http://bravo.brands.israel

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן