היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

ראש השנה בפתח: למה שלא תשמחו את המשפחה והחברים ותעניקו להן מתנות מקוריות בעבודת יד? גלריית UNITY ART HOUSE ביפו מציעה להפתיע ולפנק במתנות מיוחדות באמת!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חג ראש השנה בפתח, ובחג הזה כולנו מחפשים מה לקנות מתנה למשפחה ולחברים שלנו, למה שלא תשמחו את המשפחה והחברים ותעניקו להן מתנות מקוריות בעבודת יד? גלריית UNITY ART HOUSE ביפו מציעה להפתיע ולפנק במתנות מיוחדות באמת, הנוצרות אחת אחת, באהבה ובמלוא תשומת הלב! כל מי שרוצה להעניק ליקיריו מתנה מיוחדת – כי הוא רוצה שירגישו וידעו כמה הם מיוחדים עבורו – מוזמן לגלריה יוצאת הדופן, המציעה מבחר ענק של יצירות ופריטים.

אני מכירה את גלריית UNITY ART HOUSE ביפו כבר כמה שנים, ואני פשוט מוקסמת כל פעם מחדש מפריטי האומנות שיש בגלריה,

פריטים קסומים ומיוחדים מאוד, שנראה שהושקעה בהם הרבה מחשבה וכשרון יצירתי, הגלריה המדהימה הזו היא בית לאומנים ובזכות האנרגיה האמונה והחריצות המדהימה של גברת מריה פרייגר מייסדת הגלריה והרעיון שעומד מאחוריה, ניתנת הזדמנות לאומנים הכל כך מוכשרים להביא את עצמם לביטוי, ובהחלט כדאי לחשוב על רכישת מתנה מקורית לחגים,

מתנה שיש גם סיפור מאחוריה והרבה אומנות שמגיעה מהלב, וכל פעם שאני מתבוננת ביצירות האומנות הללו הלב שלי מתרחב, כי אין כמו יופי של אומנות ובמיוחד אומנות שמגיעה מהלב.

גם אני התחדשתי במתנה קסומה מהגלריה שהגיעה בזמן ליום הולדתי,


בחלון הראווה של הגלרייה כתוב "מקום של אושר"- וזה נכון, כי ברגע שחוצים את מפתן הדלת ונכנסים – עוברים לעולם של יצירה הכולל תמונות, ציורים, תכשיטי מעצבים, בובות, צעצועים, דובונים, פריטי זכוכית, קרמיקה ונוי, נרות, פמוטים, סבונים, תיקים ומזכרות.

כל היצירות הוכנו באהבה בידי חברי עמותת UNITY ART, שהרגע נכנסתם לביתם.

במקום גם אפשר להתענג על כוס קפה ושוקולדים – בעבודת יד כמובן וזה לא הכל: מי שרוכש מתנות בשווי 250 ש"ח – גם מקבל מתנה. אז עם היד על הלב, האם זה לא באמת מקום של אושר?


פרטים בפייסבוק: https://www.facebook.com/unityartproject/
מחירי המתנות: החל מ- 30 ש"ח.
הגלריה ממוקמת ברחוב רזיאל 6, יפו. שעות פתיחה: ב'-ה' בשעות 15:00- 20:00. ימי ששי ושבת – בשעות 11:00- 22:00. יום א' סגור.

בית האומנים והאומנות House Unity Art ביפו מהווה מקום מפגש לעשרות יוצרים יוצאי חבר העמים מרחבי הארץ. הבית, הכולל גלריית תצוגה וקומת סדנא ויצירה, מציע מאות יצירות מעוצבות בעבודת יד מזכוכית, קרמיקה, מתכת, עץ, בד, פימו ועוד, במחירים נוחים. אפשר להתרשם מהמקוריות ומהמגוון, הכולל פריטי נוי, תכשיטים, כלי אחסון והגשה, אקססוריז, פרחים מסבון, בובות, דובונים ועוד…

בעמוד הפייסבוק https://www.facebook.com/unityartproject/
את המקום יזמה והקימה הגברת מריה פרייגר, המקדישה את זמנה לקידום אומנים ויוצרים. רחוב רזיאל 6 יפו, פתוח בימים ג'-ה' בשעות 15:00 – 20:00. בימי ו' ושבת בשעות 11:00 – 20:00. טל': 054-3544218, מריה

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן