היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – ספר חדש לאמנית האינסטגרם בת' אוונס: באמת שלא חשבתי על זה עד הסוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בת' אוונס, אמנית האינסטגרם הפופולרית הנוגעת במגוון נושאים באמצעות האיורים האהובים שלה, מוציאה לאור ספר חדש, ספרה "באמת שלא חשבתי על זה עד הסוף" בו משתפת את הקוראים במחשבות על דייטים מביכים, מאבקים אישיים ועוד בכנות פשוטה ובשפה קולחת שכל אדם, מגיל הנעורים ועד גיל שיבה, יוכל להתחבר לכתיבתה.


תוך כדי שיתוף החוויות שלה, אוונס מצליחה בספרה להעביר עצות ידידותיות אשר יכוונו את הקוראים אל הדרך שבה יוכלו לטפל בעצמם, לקבל עזרה בכל נושא שיזדקקו לו, ולחבוק את מה שמסב להם אושר.

אהבתי מאוד את הסיפורים והעצות בשילוב האיורים הספר נקרא בצורה מהירה, ונותן זווית ראיה נוספת בנושאים חשובים ובהרגלים יומיומים שלנו, כמו אהבה עצמית, השוואות לאחרים, שינה, רגשות ועוד, הקריאה מאוד קולחת והמסרים מאוד ברורים, כך שניתן לקרוא את הספר בהמשכים ולקבל הרבה חומר למחשבה, ספר ממש מקסים, אפשר לתת אותו במתנה לחגים או ימי הולדת גם לנוער וגם למבוגרים, מתנה עם ערך מוסף והרבה עצות מעניינות מחיי היום יום…

אוונס היא מספרת סיפורים מרתקת וכשהמילים נגמרות, איוריה ממשיכים את דבריה ומעניקים חוויה נגישה ועוטפת עבור הקורא, ממש כמו חיבוק מהחבר הכי טוב. וכמו חבר טוב, היא כאן כדי לומר "קטן עליכם!"

"באמת שלא חשבתי על זה עד הסוף" , מאת: בת' אוונס
הוצאת ספר לכל
192 עמודים
מחיר: 98 ש"ח

להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט
www.bookme.co.il

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן