היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – ספר חדש לרופא, החוקר והמדען הנודע ד”ר ג’ו דיספנזה: "לשבור את ההרגל להיות עצמכם"

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ד"ר ג'ו דיספנזה שהעביר הרצאות וסדנות לאלפים ברחבי העולם, מאמין כי לאחר שבירת ההרגל להיות עצמכם ושינוי אמיתי של (תו)דעתכם, חייכם לא ישובו עוד להיות כפי שהיו בעבר, קיבלתי לסקירה את הספר המעניין והחשוב, "לשבור את ההרגל להיות עצמכם", בהחלט ספר חובה בכל בית, הרבה פעמים אנחנו פועלים על אוטמט ומתוך הרגלים שטבועים בנו, וזה גורם לנו לעיתים לתסכול וחוסר יכולת לצאת ממעגל הקסמים הזה, ע"י שינוי תודעה ניתן בהחלט לחיות חיים יותר מלאים ומאושרים עם הרבה עוצמה, והרגשה פנימית של סיפוק, ובעזרת הספר הזה מקבלים הרבה כלים, והבנה לאן באמת אפשר להגיע, ובכך ניתן לעזור לאנשים רבים לשנות את חייהם למסלול שיגרום להם להיות מאושרים….

הגנטיקה וגם חיווט המוח שלכם גורמים לכם לחיות בהוויה מסוימת ובדרך מסוימת במשך כל חייכם, אך זו אינה גזירת גורל. מדע חדש מגלה שכל אדם יכול ליצור את המציאות שבה הוא בוחר.
ד"ר ג'ו דיספנזה, הסופר, המרצה, החוקר והכירופרקט, משלב בספרו החדש בין פיזיקה קוונטית, מדעי המוח, כימיה של המוח, ביולוגיה וגנטיקה על מנת להראות לכם מה אפשרי באמת.
ב"לשבור את ההרגל להיות עצמכם" מועבר הידע הנחוץ כדי לשנות כל היבט שנבחר לשנות בעצמנו. הספר מעניק את הכלים שלב אחר שלב, מה שייאפשר ליישם את מה שלמדתם וליצור שינויים ממשיים בכל תחום בחייכם.
ד"ר דיספנזה מסיר בספרו את מעטה המיסטיקה מעל הבנות עתיקות ומגשר על הפער בין מדע לרוחניות.
ג'ו דיספנזה הוא ד"ר לרפואה כירופרקטית, למד ביוכימיה באוניברסיטת ראטגרס. הוא בעל תואר ראשון במדעים בדגש על מדעי המוח, ותואר דוקטור לכירופרקטיקה מאוניברסיטת לייף באטלנטה. בלימודיו המתקדמים הוא המשיך והעמיק את השכלתו בנוירולוגיה, מדעי המוח, תפקודים וכימיה של המוח, ביולוגיה של התא, היווצרות זיכרון, חקר הזיקנה ואריכות חיים.
כאחד מהמדענים, חוקרים ומורים שכיכבו בסרט זוכה הפרסים בליפ (What the Bleep Do We Know!?), מרצה ד"ר ג'ו בשש יבשות, ומלמד אנשים על תפקודיו של המוח האנושי. כשאינו כותב או נמצא בנסיעות, ד"ר דיספנזה מקבל מטופלים במרפאה שלו לכירופרקטיקה בוושינגטון.

הספר: "לשבור את ההרגל להיות עצמכם" , מאת: ד"ר ג'ו דיספנזה

הוצאת אור-עם
384 עמודים
מחיר: 98 ש"ח

להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט www.bookme.co.il

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן