היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

ממרח שוקולד טבעוני חדש לחברת "אחוה" חברת "אחוה" משיקה ממרח חדש לכריכים ולאפייה: ממרח בטעם שוקולד

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה ממרח חדש בסדרת הממרחים המתוקים מתוצרתה: ממרח בטעם שוקולד. הממרח החדש במרקם קטיפתי, נפלא לשימוש במריחה על פרוסת לחם, בכריכים וכן לאפייה. הממרח ישווק באריזת 400 גרם, מתאים לטבעונים (ויגן פרנדלי), בכשרות הבד"ץ.

לאחר שהתנסתי בממרח שוקולד טבעוני החדש של חברת אחווה, אני חייבת להגיד וואו אחד גדול, מדובר בממרח שוקולד ממש מוצלח וטעים, אני השתמשתי בו לאפייה של רוגעלך קטנים,

והם יצאו ממש נהדרים בזכות הממרח המופלא הזה, וההכנה שלהם ממש פשוטה, השתמשתי בבצק מצונן פריך, מרחתי עליו את הממרח שוקולד של אחוה, ויצא מושלם…


אחוה משווקת ממרחים מתוקים מבוססי טחינה גולמית בהם ממרח שומשום עם שוקולד, ממרח שומשום עם שוקולד ללא תוספת סוכר, ממרח שומשום עם סילאן, ממרח שומשום עם דבש וממרח שומשום וקוקוס, שזוכים להצלחה אדירה. הממרחים עשויים מטחינה מלאה, עשירים בסידן וברזל, ללא כולסטרול, דלים מאוד בנתרן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טרנס. בנוסף משווקת החברה ממרח חלוה שנחשב לממרח פופולארי האהוב במיוחד על הילדים.
לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחוה", "אנו שמחים להביא גם במוצר זה, את סל המוצרים שלנו במחיר המשתלם ביותר לצרכן, במיוחד בתקופה כלכלית מאתגרת זו".
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 6.90 – 8.90 שקלים לאריזת 400 גרם.
להשיג בכל רשתות השיווק למעט ברשת רמי לוי שיווק השקמה.

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן