היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

עוברים דירה? הבית זקוק לשיפוץ? זה הזמן לעיצוב הבית בתלת ממד! מעצב הפנים שרון זילברצויג מציע עיצוב לפי הצרכים, הטעם והתקציב – בשלוש שעות בלבד

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

עוברים דירה? הבית זקוק לשיפוץ? זה הזמן לעיצוב הבית בתלת ממד! מעצב הפנים שרון זילברצויג מציע לעצב את הבית לפי הצרכים, הטעם והתקציב – בשלוש שעות בלבד.
שרון זילברצויג, המתמחה בייעוץ לבתים פרטיים, מאמין שאין לכפות על הלקוח את הטעם של המעצב ולכן הוא מציע לחלק את הבית לאזורים, כאשר כל שני אזורים יקבלו יעוץ נפרד. באופן זה עיצוב הבית ניתן באופן מודולארי, ורק לאחר שהלקוח התרשם מאיכות הייעוץ וחש שהייעוץ לטעמו, הוא יכול להיות שקט ולהמשיך בעיצוב אזורים נוספים. "לא פעם מגיעים אליי לקוחות שטוענים ש'נתקעו' עם מעצב שרק באמצע העבודה הבינו שאינו מתאים להם/שהם לא מסתדרים/שכופה עליהם את טעמו. אני מציע שיטה הפוכה: נסו אותי! אתכנן לכם בתלת ממד שני אזורים מרכזיים בבית לבחירתכם – כולל תאורה, מיקומי ברזים, סוגי ארון וריהוט, צבעים ועוד. אם מצא חן בעיניכם ותרצו – נמשיך לעוד שני אזורים בבית". הייעוץ המודולארי מתאים גם למי שמעוניין לשפץ או לעצב רק חלק מהבית.


שרון מציין שעוד לפני שהקורונה פרצה לחיינו, היו החופש הגדול ותקופת החגים הזמן שבו רבים נוהגים לשפץ את הבית הקיים או את הדירה אליה הם עוברים. מאז הקורונה המגמה רק התחזקה, שכן רבים למשל ויתרו על נסיעה לחו"ל והחליטו להשקיע את הכסף במקום בו הם שוהים הכי הרבה זמן בשנה וחצי האחרונות – בבית.


"כיום רבים מבקשים נוחות: נוחות במרחב המשותף ובמרחב הפרטי, נוחות במטבח – שעובד סביב השעון, נוחות בחדר הרחצה, ארגון פינות עבודה ולימודים שגם יהיו מבודדות אקוסטית – כדי שאפשר יהיה לקיים פגישות זום, ישיבות עבודה ולימודים. אנשים רוצים ארגון נכון של פריטי הריהוט או יעוץ במה להחליף אותם – כי הצרכים השתנו וגם כי חלקם מגלה שהריהוט הסופר עדכני מהז'ורנל – נוח לחצי שעה אבל לא לארבע שעות, או שאין מספיק נקודות חשמל בבית. הם רוצים צבעים מרגיעים, מיקומים נכונים של ריהוט ותאורה, עוד אזורי אחסון, ניצול נכון של חללים ועוד", הוא מסביר ומוסיף, "הבית כבר מזמן לא רק מקום שמגיעים אליו בסוף היום: הוא מרכז החיים. עיצוב וארגון נכון שלו יוכלו לספק לכל אחד מבני הבית חלוקה נכונה ונוחה של השהייה המשותפת, והנפרדת".
כבר במהלך השיחה עם הלקוח והכרת הצרכים והרצונות שלו, שרון מכין תוכנית תלת ממד הממחישה איך ייראה השינוי. את התוכנית הלקוח מקבל – יחד עם גישה חינמית לתוכנה.
ערכת יעוץ תלת ממד בת 3 שעות מוצעת במחיר מיוחד של 2,925 ש"ח (כולל מע"מ), עד סוף ספטמבר, במקום 4,095 ש"ח.
לפרטים ולייעוץ: שרון זילברצויג, https://onpoint.co.il/, טלפון 050-7878930

שרון זילברצויג, מעצב פנים ואמן רב תחומי. בוגר תואר ראשון B.DESIGN (משנת 2009) מהמכון הטכנולוגי חולון (H.I.T), מתמחה בעיצוב ותכנון בתים פרטיים, דירות יוקרה, חדרי בריחה, חללים מסחריים, עיצוב וייצור רהיטים בהתאמה אישית ועיצוב ותכנון בתלת ממד.
בעל הסטודיו onpoint שמעניק ללקוח פתרונות הנדסיים ורעיונות עיצוביים לפנים ולחוץ כל החללים בנכס, משלב התכנון ועד גמר העבודה.

קרדיט צילום – שרון זילברצויג

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן