היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

בחגי תשרי, מציעה יצרנית העוגיות "פרנקל'ס" להתפנק עם מטעמים מלוחים ומתוקים – ללא גלוטן: עוגיות פינגרס נימוחות ומקלונים מלוחים ופריכים העוגיות והמקלונים מתאימים לאירוח ולנשנוש לנמנעים מגלוטן ובעצם לכולם, כי… אף אחד לא ישים לב שהם ללא גלוטן!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בחגי תשרי, מציעה יצרנית העוגיות "פרנקל'ס" להתענג עם מטעמים מפנקים, מתוקים ומלוחים – ללא גלוטן, המתאימים לאירוח ולנשנוש לנמנעים מגלוטן ובעצם לכולם, כי… אף אחד לא ישים לב שהם ללא גלוטן!


המוצרים כוללים את "פינגרס" – עוגיות מתוקות ונימוחות שילדים אוהבים, ואת סדרת "מקלונש" – מקלות מלוחים ופריכים. המוצרים הם פרווה, נהדרים להגשה כקינוח או כנשנוש ליד הקפה, לאירוח בסוכה, בסיום ארוחה חלבית או בשרית ועוד.
חברת "פרנקל'ס" הוותיקה (משנת 1990), המתמחה בעוגיות ומאפים ללא גלוטן, חרטה על דגלה את הרצון לפנק ולשמח את כל בני המשפחה והחברים, כך שיוכלו ליהנות מאותם מוצרים – מבלי שמישהו ירגיש שונה!


לאחר שטעמתי את המוצרים החדשים והנהדרים של פרנקל'ס מה שנשאר להגיד זה וואו, ממש הצלחה, טעם נהדר ופריכות נהדרת, והכי מפתיע שגם פינגרס וגם סדרת המקלונש ללא גלוטן, פיתוח מדהים לחברת פרנקל'ס, ותענוג גדול לנמנעים מגלוטן ולכולנו, עכשיו בתקופת החגים אפשר להתפנק עם נשנוש מפנק טעים וללא גלוטן, בהחלט חידוש נהדר מחברת פרנקל'ס שממשיכה להפתיע כל פעם מחדש, ועם שנה חדשה מתחילה ככה בהחלט יש למה לצפות בהמשך השנה.


המוצרים מיוצרים תחת תנאי ייצור קפדניים, במפעל נקי מקמחים ומגלוטן עפ"י מתכונים ייחודיים, ללא תוספות של חומרים משמרים או צבעי מאכל.

"פינגרס": עוגיות מתוקות נהדרות, נמסות בפה, אהובות על ילדים. מכילות בין השאר עמילן טפיוקה, סוכר וביצים. האריזה כוללת 2 אריזות פנימיות, לשמירת הטריות. משקל אריזה: 260 גרם. מחיר: 12.90 – 16.90 ש"ח.
סדרת "מקלונש": מקלונים אפויים, מלוחים ופריכים. מכילים בין השאר עמילן טפיוקה, עמילן תפוח אדמה ותבלינים. בסדרה: "מקלונש מלוח" ו"מקלונש עם בצל". נהדרים להגשה לצד חומוס, סלסה, טחינה, גבינות ועוד. משקל אריזה: 200 גרם. מחיר: 12.90 – 16.90 ש"ח.

כשרות: פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים/רבנות נחל שורק.
להשיג באתר החברה https://frenkls.co.il/
ובחנויות:
שערי רווחה – ירושלים
https://bnd.co.il/ B&D
פינוקיצ'ן – נס ציונה https://pinukitchen.co.il/
טנג'וי – מודיעין https://tenjoy.co.il/
גלולס – ירושלים https://gluless-shop.co.il/
גולוטן – נתניה https://guluten.co.il/
מקור הטבע – ירושלים https://www.d.co.il/9190500/24800/
הפי גלוטי – הוד השרון חדרה https://happygluty.co.il/
מוצרים ללא גלוטן – בני ברק https://www.d.co.il/80033185/40030056/

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן