היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

תינוק השנה של גרבר מוכיח לכולנו ששמחת החיים מנצחת הכל תחרות תינוק השנה של גרבר בישראל חושפת את סיפורו הייחודי של סייף, ילד כבד שמיעה בן שנה וחצי שנולד חירש ודובר היום 4 שפות. מכניס הרבה שמחת חיים לסביבתו וסמל לאופטימיות, גיוון והכלה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

תחרות "תינוק השנה של גרבר" הגיעה לראשונה גם לישראל, התחרות היא חגיגה גדולה של התינוקות ומשפחותיהם ברחבי העולם, המבטיחים יחד עם גרבר להמשיך ולהפיץ אושר ושמחה בהלימה לערכי המותג. לאחר שישה שבועות של תחרות במהלכה שיתפו אלפי הורים בסיפורי תינוקות מרגשים ומעוררי השראה , בחרו השופטים את התינוק הזוכה לשנת 2021: סייף סרסור, המהווה סמל לערכים של גיוון, הכלה ותקווה. הסיפור של סייף הוא סיפור מרגש על השתלבות, התמודדות עם קושי תוך כדי אמונה בטוב, גבורה, שמחה ואופטימיות.

סייף בן שנה וחצי מכפר קאסם, נולד חירש. בגיל שמונה חודשים, עבר סייף ניתוח של שתל שבלול אשר העניק לו את האופציה לשמוע ולחגוג את החיים. לסייף שתי אחיות הגדולות ממנו שעוזרות לו להיות עצמאי וחברותי והוא בעצמו דובר היום ארבע שפות, עברית, ערבית, אנגלית ושפת הסימנים. עם השתל והתחדשות השמיעה, למד סייף לבטא את שמחת החיים שלו ע"י שירה, כאשר הוא מתגבר על הקשיים בצורה מעוררת השראה. אימו, איה סרסור, מספרת עליו שהוא ילד מעורר תקווה ומלא בשמחת חיים: "אנו שרים לסייף בבית שירים בכל השפות מהרגע שנולד וזה כל כך מרגש לשמוע אותו שר, כפי שאתם בטח מבינים עבור ילד כבד שמיעה, זה לא משהו מובן מאליו, זו משימה שדורשת התמדה אינסופית ותשוקה לחיים שמחים. סייף הוא ילד לוחם ושמח, שמעניק לכולנו אור ותקווה, אני מאוד מתרגשת שהוא זכה בתחרות. זה ילד שעבר הרבה יחסית לגילו הצעיר ופשוט מגיע לו".

סייף זכה בתואר "תינוק השנה של גרבר" ובפרס לעיצוב חדר תינוקות חלומי.

לדברי ליהי דר, מנהלת שיווק בחטיבת מזון תינוקות וילדים באסם-נסטלה: "אנו נרגשים להביא לעולם את סיפורו המרגש של תינוק השנה של גרבר, סייף סרסור, שזכה בתחרות הראשונה בישראל. הסיפור של סייף עומד בהלימה לערכי המותג היות שהוא ביטוי של גיוון, הכלה, אופטימיות ותקווה לכל התינוקות ובפרט לאלה המתמודדים עם קשיים או מגבלות. במהלך התחרות, התרגשנו מהזכות לתת במה לאלפי הורים בישראל לספר את הסיפור הייחודי של תינוקם ולחגוג את שמחת החיים שהם מכניסים לחיינו,. אנחנו כבר מתרגשים וסקרנים לתחרות בשנה הבאה."

אודות גרבר:
גרבר מתמחה במזון תינוקות כבר עשרות שנים, כל המוצרים מותאמים לשלבי התפתחות התינוק, מכילים פירות וירקות שגודלו בשדות ייעודיים ומיוצרים תחת בקרה קפדנית משלב קבלת חומרי הגלם ועד להגעת המוצר לבית התינוק. בגרבר משקיעים עשרות שנים במחקר ובפיתוח, בכדי להבטיח שהתינוק יקבל את המזון הטוב ביותר, טעים, מזין ואיכותי וללא פשרות.

קרדיט: צילום ביתי

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן