היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

פסטיבל WELLFEST מפחיתים את הלחץ בפסטיבל שכולו מוקדש לחופש, בריאות גוף ונפש בחוף נחשולים 7-9/10

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בטיימינג מושלם מארגני הפסטיבל מזמינים את הציבור הרחב לקחת הפסקה מהמרוץ היומיומי, לשים בצד את הדאגות והלחצים ולהצטרף למסע של אורח חיים בריא, בדגש על גוף בריא ונפש שלווה. פסטיבל WELLFEST 2021 המתפרס על פני 3 ימים בין התאריכים 7-9/10 הנו פסטיבל של חופש, בריאות גוף נופש וטבע, המתקיים לראשונה ברצועת החוף המדהימה של חוף נחשולים. זהו אירוע של יוגה, מדיטציות, סדנאות של מודעות עצמית, הופעות, מסיבות, ,תזונה בריאה, ספורט ימי ועוד.


הפסטיבל האינטימי מבטיח אוירה של חופשה קסומה ורגועה ליד הים, בהפקת חברת סורנטו בריאות & וולנס, הפועלים למעלה מעשור ומתמחים בהפקת חופשות יוגה ומדיטציה ואירועי בריאות בארץ ובעולם.
מיטב המורים בארץ יעבירו במשך 3 ימים עשרות סדנאות שונות ומגוונות ביניהן: יוגה מכל הזרמים, פילאטיס, צ’י קונג, ריקוד ותנועה, מיינדפולנס, מדיטציה, תזונה ואורח חיים בריא, לימוד טכניקות נשימה, קוסמטיקה טבעית, צלילים מרפאים – סאונד הילינג, טנטרה, ספורט ימי , ניקוי רעלים ועוד.
במהלך ערבי הפסטיבל יתקיימו הופעות חיות של האומנים תומר יוסף וקרולינה ובנוסף יופיעו גם הרכבי הגרדן סיטי מובמנט, דיוניסיס סבופולוס, די.ג’יי גל כדן, במיוחד לבאי הפסטיבל.

במקום יוקמו 7 מתחמים לטובת פעילויות הפסטיבל, לצד מתחם טיפולים ועיסויים בגינת התבלינים, יריד דוכני אוכל בריא, דוכני שייקים, יריד אמנים שיארח אומנים ויוצרים מקומיים, אשר יציעו את מיטב יצירותיהם בתחומי הביגוד, קרמיקה, תמונות, תכשיטים, ציוד ספורט- יוגה, פילאטיס, מדיטציה ועוד.
המיקום שנבחר במלון חוף נחשולים, בזכות הטבע היפה הנפרש על פני 50 דונמים של כרי דשא מוריקים, רצועת חוף לבנה וטהורה למרגלות הכרמל, מפרץ טבעי ולגונות תכול צלולות, איים קטנים סמוכים אל קו החוף ושקיעות מלאות רגש. ניתן להתארח במלון בחדרים שונים ומגוונים החל מאירוח כפרי ועד חדרים מפנקים עם בריכת אינפיניטי פרטית או באמצעות לינה וקמפינג בכפר הנופש חוף דור- טנטורה, למרגלות רכס הרי כרמל (אזור זכרון יעקב) ובמרחק נסיעה של עד 45 דקות ממרכז הארץ.
חברת סורנטו חופשות בריאות החלה את דרכה כחברת תיירות מצליחה בארץ ובעולם ומתוך האהבה האישית והחיבור של מקימי החברה, לינדה אהרון וניר מנצור, לעולם הבריאות והיוגה, יצרו חופשות קונספט ברחבי הארץ והעולם, בליווי צוות מורים ומדריכים מהשורה הראשונה בארץ – חופשה מושלמת לגוף ולנפש. כיום סורנטו בריאות & וולנס ממשיכים להפיק חופשות וולנס ברחבי הארץ והעולם ומובילים את תחום אירועי הבריאות בחברות ובארגונים,.

קרדיט צילומים: יח"צ, חברת סורנטו
לפרטים נוספים https://www.wellfest.co.il/

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן