היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חוויה ורוגע בסטודיו רזיליאנס לחיים מאוזנים ורגועים…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השבוע הגעתי לרעננה לסטודיו רזיליאנס, והכרתי את האישה המדהימה יאנה בלנק, שבעזרת גונג וקערות טיבטיות יוצרת קסמים, עם טיפול מאוד מיוחד לחיים מאוזנים ורגועים.

אני מכירה את שיטת הקערות הטיבטיות, אך לא נחשפתי לעוצמות כמו שחוויתי בסטודיו שלה בשום סדנה שהייתי נוכחת בה, הרוגע , השלווה, החיוך ובעיקר האהבה והמנגינות שהיא מייצרת מהקערות הטיבטיות בשילוב הגונג, העניקו לי הזדמנות להגיע להרפייה עמוקה, ושינוי פנימי שמתרחש בעדינות וברכות.

בסטודיו של יאנה מתרחשים קסמים, התבקשתי לשכב על הגב על המזרן, לעצום עיניים ופשוט להנות מהצלילים המיוחדים, במשך 40 דקות לערך, הגעתי לשקט פנימי, ללא רעשי רקע, והרגשתי שאני מרחפת ושלווה, המוזיקה של הקערות הטיבטיות יוצרת קסם ורוגע בלתי רגיל, ע"י הקשבה לקסם הזה, כל אחד יכול להתנתק מהלחץ היומיומי, מהרעשים הטורדניים בראש, ופשוט למצוא איזון ושלווה, הרבה מאיתנו לחוצים, עסוקים בשגרה המייגעת, ובעיקר במירוץ החיים, הבלתי נגמר, חשוב למצוא זמן לעצמנו, ולא להזכר רק שאין לנו ברירה, והיקום מחייב אותנו לעשות שינויים, כל אחד מאיתנו הוא המתנה הכי גדולה לעצמו, ולכן חשוב שנקשיב ונוריד לחץ ופשוט נהנה מרגעים קסומים.

בסטודיו המקסים של יאנה, אפשר להנות ממפגש פרטני עם צלילים ותדרים של גונג וקערות טיבטיות, ניתן להגיע למפגש כיפי של עד 4 אנשים באוירה מיוחדת, אפשר להגיע למפגש מפנק לזוג, וגם לשלב קריאה בקלפים טיפוליים, הכי כיף להעניק כמתנה ליום הולדת, וגם כהפתעה לחברה טובה, יאנה קשובה ומאוד אמפתית.

בסטודיו ראיתי תמונת קיר מדהימה של פרפר, יאנה בחרה בו כחלק מהלוגו של הסטודיו שלה, כי פרפר הוא סמל לנשמה, אלמוות, תחייה, יכולת שינוי, טרנספורמציה. כך אנחנו משתנים במהלך החיים – הגוף שלנו, ההשקפות, השקפת העולם משתנה. התהליך הזה יכול להיות כואב… או טבעי, והנה הרבה דברים תלויים בעצמנו, ברצון ובאמונה שלנו שאפשר לדחוף את גבולות העולם שלנו בשמחה, קלות והכרת תודה, כך לפי דבריה של יאנה בלנק.
חודש ספטמבר הוא חודש החגים, מה שאומר שיש זמן למפגשים! בסטודיו ברעננה או בבית, צלילים קסומים של כוסות שירה טיבטית,שנוגעות בנשמה.

יאנה חברה בעמותת יוניטי ארט, עמותה שמקדמת אומנות, איגוד האומנים Unity Art מאגד עשרות יוצרים מרחבי הארץ ומטרתו לאפשר לכל אדם לממש את כישרונותיו. האיגוד מקדם פרויקטים ואירועים להנחלת יצירה, אומנות ותרבות ובהם ימי כיף, ירידים וסדנאות למבוגרים ולילדים. פרטים באתר האיגוד ובעמוד הפייסבוק
https://www.facebook.com/unityartproject/
בית האיגוד, ברחוב רזיאל 6 ביפו, כולל גם גלריית תצוגה של יצירות חבריו ובהם ציורים, תכשיטים, פריטי נוי, בובות, דובונים, פרחי סבון, תיקים ועוד. האיגוד נוסד ביוזמת הגברת מריה פרייגר, המקדישה את זמנה לקידום אומנים ויוצרים.

טלפון של יאנה בלנק: 054-5700281

קישור לפייסבוק: https://www.facebook.com/yana.blank.52

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן