היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

פספסתם את יום הבמבוק העולמי? מעיין בייביז במבצעי "פוסט חגים" מפנקים על מוצרי הבמבוק הטבעיים לתינוק וליולדת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

החגים מאחורינו, סימני הסתיו כבר מורגשים באוויר- והסגריריות המעוננת עושה חשק ממשי לפינוק. רגע אחרי שחגיגות "יום הבמבוק העולמי" שצוין בעולם במקביל לחגי תשרי שלנו (18/9) שוכחות, יוצא מותג מעיין בייביז עם מבצע חם ומחמם על מוצרי הבמבוק הטבעיים לתינוק וליולדת!

יום הבמבוק העולמי World Bamboo Day  צוין לראשונה בשנת 2009 בבנגקוק תאילנד על ידי מחלקת היערות המלכותית של המדינה. החל משנת 2016, משתמש ארגון הבמבוק העולמי – WBO-World Bamboo Organization ביום זה בכדי להגביר את החשיפה העולמית לצמח הבמבוק על היתרונות הייחודיים הגלומים בו לאדם ולסביבה, ובכדי להפוך את השימוש בבמבוק לבר קיימא.

על המדף הווירטואלי בחנות האון-ליין של מעיין בייביז maayan-baby.store ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי במבוק שנבחרו באהבה. הקולקציה המיוצרת כחול-לבן, נתפרה למידות האם והתינוק בהמשך למחקר שוק שביצעה מדריכת ההורים מעיין אטיה, העומדת מאחורי המותג. מעיין חיפשה לפנק אימהות ותינוקות בתמהיל מוצרים מדויק, טבעי ובריא, השם דגש מרכזי על השילוב של פינוק, איכות ובריאות. "עורם של תינוקות רכים דק ורגיש יותר מעור של אדם בוגר, חשוף יותר לגירויים ולזיהומים, וההמלצה הרווחת היא להשתמש במוצרי טקסטיל טבעיים, אורגניים ואנטי בקטריאליים בחודשי החיים הראשונים לחייו", מסבירה מעיין. לאחר שיטוט, מישוש ובחינה של ההיצע הקיים, החליטה מעיין לייצר בישראל מוצרי טקסטיל מהבדים המשובחים ביותר- עשויים במבוק 100% אורגני!. בדי הבמבוק מרגישים ונראים כמו משי, קלילים ורכים במיוחד, ומתאפיינים בסיבים נושמים ואווריריים יותר מכל בד טבעי אחר.

בנוסף, בניגוד לבדים אחרים שמאבדים ממרקמם, בדי הבמבוק הטבעי רק משתבחים מכביסה לכביסה: הופכים רכים יותר, אך לא מאבדים מגודלם ומצורתם המקורית. כחומר גלם בתעשיית הטקסטיל והאופנה, לצמח הבמבוק מספר תכונות מיוחדות במינן, שהופכות את הבד המופק ממנו בתהליכים טבעיים, לאידיאלי: הוא בעל תכונות היפו-אלרגניות, נושם, סופג יותר, מתייבש במהירות ומרחיק לחות, ובעל תכונות אנטי-בקטריאליות: נטול מזיקים ומכיל את החומר הטבעי "במבוק KUN" הדוחה חיידקים ומזיקים, מונע היווצרות ריחות לא נעימים ושומר על בטיחות והיגיינה של עור התינוק שבא עמו במגע. בנוסף, מסייע הבמבוק לשמור על טמפרטורת הגוף, קיץ ובחורף כאחד, בשל מבנה סיבים ייחודי (תא חלול) שלוכד בין הבד לגוף כמות קטנה של אוויר המתפקדת כשכבה מבודדת, מעניק תחושה חמימה בחורף וצוננת בקיץ- סוג של “תרמוסטט” פנימי של הצמח.

"מעבר לדאגה לעורו של התינוק, אפשר לישון בשקט גם בכל הנוגע לשמירה על איכות הסביבה והשימוש במוצר שהוא "ירוק"", מפרטת מעיין. למרות שהוא נראה כמו עץ, הבמבוק הוא למעשה עשב שגדל בצורה טבעית, בעיקר באסיה ובדרום אמריקה, באופן ידידותי לסביבה. הוא אינו מצריך דישון והדברה וצורך כמויות קטנות של מים. זאת ועוד, הבמבוק רגיל לצמוח בצפיפות, כך שנדרשים שטחים קטנים יותר לגידול כמויות גדולות ממנו. הוא תורם לשמירה על איכות האוויר ומאפשר הצלת יערות גשם בשל היותו מקור אלטרנטיבי שמתחדש מעצמו במהירות לאחר שנקצר. תהליך העיבוד של הצמח והפיכתו לבד שניתן לעבוד אתו, מתבצע גם הוא תוך פגיעה מינימלית בסביבה, כאשר בד הבמבוק עשוי מסיבים שהופכים לחומר רך ואוורירי הנטווה לחוטים ונארג ל-בד.

הערך המוסף הירוק של מוצרי הבמבוק לתינוק, הולם את הטרנד המבורך של חזרה לפריטים עמידים ונצחיים, כמגמה נגדית לתעשיית האופנה החד-פעמית ולמוצרים שקונים לעונה אחת וזורקים. המטרה היא לצמצם את הקניות למה שמדויק לצרכים האישיים ולסביבה, ופריטי טקסטיל מבמבוק משתלבים במגמה הזו מכיוון שהם עמידים לאורך זמן, שורדים כביסות רבות ושומרים על רכותם.

מוצרי הטקסטיל של מעיין בייביז כוללים פריטים בעיצוב עדין בגווני פסטל רכים ומרגיעים, לבנים, בנות ו"יוניסקס" של תכלת, וורוד, סגול לילך, אפור, שחור, כחול נייבי ולבן, ובהם ניתן למצוא חבילות של חיתולי טטרה ענקיים מבמבוק, מגבות עיטוף עם כובע מובנה, מארזי שמיכות עבות ודקות למיטת תינוק ולעגלה, "ארנבוני" שתינוקות אוהבים לחבק, "נעימי"-מגן ראש למיטת תינוק ועוד. ניתן לרכוש מוצרים בודדים או מארזים. מבצע על מוצר הבמבוק של המותג – שלישיית חיתולי טטרה ענקיים (1.30 מ' על 1.30 מ') מבד במבוק אורגני (קיים במגוון צבעים ואפשרויות) – המבצע עד 20.10.21 – מציע מארז של שלישיית טטרות במבוק ב- 119 ש"ח במקום 139 ש"ח.

קרדיט צילום: יח"צ

לינק למארז: https://bit.ly/3EUIXbg

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן