היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

לרגל יום העלייה שחל החודש: איגוד האומנים "יוניטי ארט" מציג שתי תערוכות יחיד של ציורים קסומים על ישראל, בהיכל התרבות ראשל"צ (עד סוף החודש) "מנגינות הערים" של ילנה חוחלוב – המציגה ערים בישראל ו"תעלומת הצבע" של דיאנה טוסוניאן – המציגה עולמות של פרחים וצבע

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

לרגל יום העלייה שחל החודש, מציג איגוד האומנים "unity art" לקידום אומנות ויוצרים, שתי תערוכות יחיד של ציורים קסומים על ישראל, בהיכל התרבות בראשל"צ. שתי האומניות עלו לארץ בגלי עלייה שונים וכל אחת מהן ישראלית בכל רמ"ח איבריה. לדברי מריה פרייגר, מנהלת ומייסדת האיגוד, התערוכות הן חלק מפרויקט "סיפורי עלייה" עליו היא שוקדת בימים אלה. התערוכות יוצגו עד סוף החודש.

התערוכה "תעלומת הצבע" של דיאנה טוסוניאן –עורכת חדשות החוץ בערוץ 9 – מציגה עולמות של פרחים בסגנון מודרני ופיגורטיבי, שמבחירה מודעת, מהוות קונטרסט לעולם הריאלי הקשוח אותו היא חווה כעיתונאית על בסיס יומי.

התערוכה של האומנית ילנה חוחלוב – "מנגינות הערים" – מציגה ערים, מקומות וישובים שונים בישראל, מהם מיצתה את ניגונם ומנגינתם הפנימיים.

"תעלומת הצבע" – דיאנה טוסוניאן

טוסוניאן עלתה בשנת 2013. עוסקת בעיתונות משנת 1998, עוד טרם עלייתה. בציוריה, היא מרפאה ומתקנת את העולם בעזרת צבעוניות פרחונית עזה ועליזה. בציוריה היא נוגעת בסגנונות שונים ובהם ריאליזם, אימפרסיוניזם, מודרניזם ומטמורפוזה.

"מנגינות הערים" – ילנה חוחלוב

חוחלוב עלתה בשנת 1996, ובאמתחתה תואר באומנות ובמוסיקה. עוסקת בגרפיקה ממוחשבת. בציוריה היא מתארת, בין השאר, ג'אז של נגני רחוב ביפו, נבל עדין בירושלים, מנגינת הים בשקיעה, הניגון של גנים פורחים ומנגינתם הענוגה של זוג אוהבים.

התערוכות יוצגו עד ה- 30.10.21 בהיכל התרבות בראשל"צ, רח' ז'בוטינסקי 16.

איגוד האומנים Unity Art מאגד עשרות יוצרים מרחבי הארץ ומטרתו לאפשר לכל אדם לממש את כישרונותיו. האיגוד מקדם פרויקטים ואירועים להנחלת יצירה, אומנות ותרבות ובהם ימי כיף, ירידים וסדנאות למבוגרים ולילדים. פרטים באתר האיגוד ובעמוד הפייסבוק

https://www.facebook.com/unityartproject/

בית האיגוד, ברחוב רזיאל 6 ביפו, כולל גם גלריית תצוגה של יצירות חבריו ובהם ציורים, תכשיטים, פריטי נוי, בובות, דובונים, פרחי סבון, תיקים ועוד. האיגוד נוסד ביוזמת הגברת מריה פרייגר, המקדישה את זמנה לקידום אומנים ויוצרים.

קרדיט צילומים: יונטי ארט

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן