היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

הכי טוב לעור התינוק: מגבוני Huggies Baby Spa באריזה חדשה ומשודרגת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

Huggies, מותג החיתולים והמגבונים המוביל בישראל, מבית קימברלי קלארק, משיק באריזה חדשה ומשודרגת את מגבוני הפרימיום Huggies Baby Spa. האריזה החדשה מעוצבת בצבע לבן וכוללת מארז של 4 חבילות  מגבונים שמגיעות עם מדבקת סגיר חדשה ומשופרת, המדבקה החדשה שומרת יותר על רמת הלחות במגבונים ובכך מאפשרת חווית שימוש טובה יותר.

מגבוני Huggies Baby Spa בתוספת תחליב וויטמין E, מזינים את העור ומעשירים אותו בלחות וויטמינים, נחשבים למוצר הפרימיום המוביל של Huggies ומועדפים בקרב צרכנים רבים, הודות לכך שהם שומרים על עורו העדין והרגיש של התינוק ומשאירים אותו רך ונעים, מרגיעים את העור ומגנים עליו מפני התייבשות. המגבונים בניחוח עדין ואהוב והם בטוחים לשימוש מהיום הראשון.

הפורמולה הייחודית מותאמת ל-pH הטבעי של העור, אינה מכילה אלכוהול, פרבנים ו-SLS כמו כן, המגבונים היפואלרגניים ונבדקו דרמטולוגית בבדיקות מעבדה קפדניות של קימברלי קלארק.

המגבונים הנהדרים הללו של האגיס בהחלט מעניקים לתינוקות ניקוי מעולה ואיכותי, מנסיון שלנו עם הנכד יש הבדל משמעותי כאשר אנחנו משתמשים במגבונים הללו לעורו הרגיש, המגבונים נהדרים ממש, והניחוח גם מאוד מוסיף, אין ספק שהחדשנות של האגיס מוכיחה את עצמה כל פעם מחדש.

Huggies ממשיך לחדש ולשפר את מוצריו ולהציע את הטוב ביותר לעור התינוק. השקת Baby Spa  באריזה החדשה היא חלק מהשקה מחודשת של כל קטגוריית מגבוני Huggies, שיעלו למדפים במהלך החודשים הקרובים.

ברישיון משרד הבריאות 

תכולה: בכל מארז – 4 חבילות עם 56 מגבונים בחבילה

המחיר המומלץ נותר ללא שינוי. המחיר לצרכן נקבע ע"י הקמעונאי בלבד

להשיג ברשתות השיווק הפארם

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן