היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – רומן חדש לסופרת ועורכת הדין טלי שפירא שחטר: מועמדת יקרה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

"מועמדת יקרה" הינו ספרה השני של עורכת הדין טלי שפירא שחטר, הספר מאוד מרתק ומסקרן, במיוחד בגלל שאת העלילה הזו כתבה עורכת דין מוכשרת שמנהלת תיקים פליליים, כך שגם זה מרתק ומסקרן בפני עצמו, ודרך הספר אפשר להחשף לסיפור מעניין שלוקח את הקורא לעולם המשפט, בהחלט ממליצה על הספר הקולח והמרתק "מועמדת יקרה".

גיבורת הספר עורכת דין תמרה אורלב, ג׳ינג׳ית יפהפייה בת 34, עם סוד אפל, המאיים על חלומה הנכסף ביותר, ואולי אף על חייה. "תמרי, את תהיי שופטת, יש לך צדק בדם,“ לוחשת לה אמה לפני מותה, ותמרה, סנגורית פלילית מבריקה, שיודעת להפוך כתבי אישום חמורים לזיכויים מצלצלים, נחושה לקיים את צוואת אמה. היא גדלה בלי אבא, מילדותה ידעה שבאה מתרומת זרע, אך לא הפסיקה לחלום, שיום אחד הוא יגיע – אבא שלה, אמיתי וחזק, שיאהב אותה, יתגאה בה וישמור עליה, כמו שכתוב בספרים.

כשגם החבר האהוב שאיתו קיוותה להתחתן עוזב אותה, היא נשארת לבדה עם החלום. והיא מגישה את הטפסים, בצירוף ההמלצות המצוינות, לוועדה למינוי שופטים. אלא שמועמדות לשיפוט מלווה בחשיפה אישית בזכוכית מגדלת – ואין סיכוי למועמדים שדבק בהם שמץ רבב.

לתמרה היה עולם בטוח, עד שיום אחד אירוע מטלטל מאיים לטרפד את מינויה לשיפוט. מה הסוד המאיים עליה? ממי עליה להיזהר, ולמה? ומיהו הגבר יפה התואר בחליפה כהה ועניבה עם חולצה לבנה מעומלנת, שמודד אותה במבטים חודרים של אונקיות זהב באולם בית המשפט – ומה הוא עושה בחייה? האם תתמנה? האם תגשים את חלומה?

"מועמדת יקרה", הוא ספרה השני של עורכת הדין המגשרת והמוזיקאית טלי שפירא שחטר, בדומה לגיבורת הספר, עורכת דין המנהלת תיקים פלילים בבית המשפט כשהיא מוקפת שופטים, משטרה ונאשמים, שפירא שחטר אף היא עורכת דין, שימשה כפרקליטה בכירה בפרקליטות תל אביב ועסקה בליטיגציה בתיקים פלילים. כמו גיבורת הרומן, גם שפירא שחטר נחשפה לא אחת בעבודתה כעורכת דין ללחצים שונים בניהול תיקים, ובדיוק כמו גיבורת הרומן, שפירא שחטר היתה בעצמה מועמדת לשיפוט.

"מועמדת יקרה", הכתוב בשפה קולחת, סוחף את הקוראים אל תוך עלילה המתנהלת בנבכי עולם המשפט. ובעוד שעולם המשפט נותן תשובות והכרעות, ספרה של שפירא שחטר  מעלה הרבה סימני שאלה ותהיות אודות האופן שבו מתייחסת מערכת המשפט לבאים בשעריה, ושאלות לגבי תהליך המיון והבחירה למשרה ציבורית ולשיפוט בפרט, כשמועמדים לתפקידים אלה נדרשים להיות ללא כל רבב, כאילו שהדבר קיים בעולם האמיתי.

לצד כל אלה מוזמנים הקוראים אל תוך עולמה הרגשי המרתק של גיבורת הספר "מועמדת יקרה" שמתבטא בין היתר בסיפור אהבה ארוטי, חיפוש אחר דמות אב והתבוננות מודעות שלה בעצמה ובמתרחש סביבה.

358 עמודים/ 98 שקל

הוצאת טל-מיד

להשיג ברשת חנויות סטימצקי ובקרוב גם בצומת ספרים

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

2 תגובות

  1. הי גלית 🙂 שמחתי על ההזדמנות שנתת לעורכת דין תמרה אורלב ה״מועמדת יקרה״ שלי להחשף ולהגיע לקהל קוראיך. אשמח לשמוע ממי שיבחר לקרוא את הרומן כיצד התרשם מדרכה ובחירותיה של תמרה:-) סוף שבוע נעים 🌺

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן