היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

מעות 'פלפוט'- מתנות והפתעות לילדים לקראת חג חנוכה….

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print
חג חנוכה מתקרב ואיתו מנהגי החג  הדלקת נרות, אכילת סופגניות ,סביבונים ועוד, אבל אחד מהפינוקים הכי כיפיים לילדים הינו דמי חנוכה, שאני באופן אישי זוכרת עוד מילדותי, כשסבא היה מחלק לכל הנכדים, אני מאוד אוהבת את חג האורות שבעיניי הוא גם חגיגה שלמה לילדים שמקבלים מתנות מפנקות, שמשאירות זכרונות נעימים.
לקראת חג החנוכה חברת פלפוט משיקה לכבוד החג 2 מוצרים חדשים שכל ילד ישתוקק אליהן:
הלהיט החדש בשוק הצעצועים:
Smooshy Mushy – דמויות רכות שיטריפו את ילדיכם
ואוסף קלפי ליגת האלופות לעונה 2018/19
סמושי מושי: ליין של דמויות רכות הכוללות אוספים של חיות מחמד שונות, לפי נושאים, פריטי מזון ואביזרים עבורן והכל ריחני ומבושם.  סמושי, מבית REDWOOD האמריקאי, הוא אחד ממותגי האיסוף הנמכרים ביותר בעולם שהפך במהירות שיא ללהיט בארצות הברית, אסיה ואירופה ועכשיו מגיע לראשונה לישראל.

הסמושים הן דמויות רכות שניתן למעוך אותן וללחוץ עליהן, וכשעוזבים הן חוזרות מיד לצורתן המקורית באופן מהפנט. דמויות הבסטיז והסמושי שואבות את השראתן  מעולם האוכל והקינוחים, הופכות למחזיק מפתחות מדליק ומגיעות בריחות מתוקים ש"בא רק לאכול אותן". הן מגיעות באריזות הפתעה מיוחדות המכילות דמויות חיות כגון יוניקורן, חתלתול, דב קואלה ועוד. יחד עם דמות החיה מגיעה הפתעה נוספת – דמות "בסטיז", המתכתבת עם הסמושי שבאריזה, הסמושי מגיעים בדמויות בנפרד, או במארז מיוחד ובו פריטים בלעדיים, המארז מגיע בקופסת בנטו, קופסת אוכל יפנית ובו מדבקות, תגי שם וכן דמויות סמושי ייחודיות אך ורק למארז זה, שהופכים את החוויה למושלמת.
מחירים: 14.9-89 ₪
"חולה על כדורגל" – אוסף קלפי ליגת האלופות לעונה 2018/19
קולקציית האיסוף של ליגת האלופות בכדורגל, מפעל הכדורגל היוקרתי והמרתק ביותר באירופה. בסדרה מופיעים כוכבי הכדורגל של הקבוצות הטובות ביבשת המשתתפות בטורניר הכדורגל האירופאי הגדול, שינסו לעשות את כל הדרך אל גמר ליגת האלופות שייערך ב-1.6.2019 במדריד.

במסגרת תקופת ההשקה ברכישת מעטפה (6 קלפים) קבל מעטפה (3 קלפים) מתנה (עד גמר המלאי). כמו כן, גם השנה תינתן הזדמנות להשתתף במשחק Online, במסגרתו יוכלו רוכשי הקלפים לשחק אל מול ילדים ממדינות שונות ברחבי העולם. הזוכים במשחקים יזכו באחד הקלפים ממהדורת פרו-11, סדרה ייחודית לשחקני ה- Online שאינה בחנויות.
קלפי האיסוף בסדרת MATCH ATTAX הוא משחק הקלפים הרשמי היחיד של ליגת האלופות הכולל כ-400 קלפים קשיחים ומהודרים המציגים את 26 קבוצות הכדורגל שהצליחו להעפיל לטורניר היוקרתי בעולם ביניהן ריאל מדריד, ברצלונה, באיירן מינכן וליברפול. ניתן לאסוף את הקלפים  לפי סדרות של השחקנים המצטיינים, מבקיעים שלושער, ההחתמות הגדולות, מכונות השערים, השחקנים המהירים ועוד.
משחק הקלפים MATCH ATTAX מגיע במארז וכולל בתוכו מגוון פעילויות לילדים – איסוף של דמויות הכוכבים, החלפת קלפים בין הילדים, משחק חברתי על לוח משחק ומשחק Online מול ילדים בכל העולם
מחירים: 6-74.90 ₪
את סמושי מושי ושאר מוצרי "פלפוט" ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות וכן באתר החדש פלפוט אונליין:
http://www.palphot.co.il

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן