היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – מותחן השנה של ה"ניו יורק טיימס" ספר השנה של ה"טיימס", ה"גרדיאן" וה"אובזרוור" מוות על הדנה" מאת : דניז מינה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

פודקאסט בסוגת פשע אמיתי משגר אישה "מושלמת" למסלול התנגשות עם סוד מעברה, ברומן "סוער ומטלטל" (איי ג'יי פין), שנבחר למועדון הקריאה של ריס ויתרספון ולמותחן השנה של "הניו יורק טיימס".

אני אוהבת לקרוא ספרי מתח, והספר "מוות על הדנה" מאת דניז מינה, בהחלט ספר מתח מהסוג שברגע שקוראים אותו, אי אפשר להניח בצד, המתח נבנה במהלך הקריאה בצורה מושלמת ויש את הרצון לפתור את התעלומה, ולגלות מה קרה פה בעצם, בהחלט רומן מתח מעניין ומיוחד.

היום שבו חייה המהוגנים והשקטים של אנה מקדונלד עולים על שרטון מתחיל כמו כל יום רגיל: היא מארגנת את הילדים לבית הספר, מכינה ארוחת בוקר ומאזינה לעוד פודקאסט פשע אמיתי. ואז בעלה יורד במדרגות ובפיו הודעה שמותירה אותה המומה ובודדה.

נואשת להסחת דעת, אנה חוזרת לפודקאסט החביב עליה. יש משהו מנחם בצרות של אחרים: יכטה שטבעה, משפחה שנרצחה, רמז לקונספירציה גלובלית. אלא שהמקרה המסוים הזה מתגלה דווקא כצרה של אנה. היא מכירה את אחד הקורבנות מן העבר, מהחיים שעשתה כל מאמץ להשאיר מאחור. והיא גם משוכנעת שהיא יודעת מה באמת קרה.

בדיוק אז מגיע למפתן דלתה שכן חטטן, והחיים כפי שהכירה אותם נגמרים באמת. השדים מעברה התעוררו, והם לא מתכוונים להרפות. מתוך שכנוע עמוק שאין לה כל אפשרות אחרת, אנה יוצאת למרדף אחר האמת.

דניז מינה היא כותבת מותחנים סקוטית ידועה ועטורת פרסים. עד כה פרסמה שנים-עשר רומנים. מוות על הדנה הוא הראשון שמתורגם לעברית. היא מתגוררת עם משפחתה בגלזגו.

משבחי הביקורות בעולם :

"יוצא מן הכלל… גמעתי את הספר ביום אחד בלבד."  – וושינגטון פוסט

"לא חדל להפתיע… רומן נהדר."  – ניו יורק טיימס

"כתיבה המשלבת מתח, הומור, סכנה ורגש המשתלבים בסגנון יוצא מגדר הרגיל." – וול סטריט ז'ורנל

"כתיבה נועזת במיטבה." – NPR

"מוות על הדנה" מאת: דניז מינה

תרגום מאנגלית: אילן פן

 320 עמודים מודפסים

מחיר הספר : 98 ₪

ידיעות ספרים ופן הוצאה לאור

penn.co.il

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן