היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

איך לשמור על שיער בריא? כבר במספרה יש לוודא שהמוצרים הינם עם רכיבים ממקור טבעי, כמו בסדרת ORGANIC החדשה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מוצרים עם רכיבים טבעיים הם מזמן לא טרנד חולף. כיום מודעות האנשים למזון שהם מכניסים לפה, לחומרים שהם מורחים על העור, קל וחומר כשמדובר בבריאות השיער, הם מגמות מובילות בעולם השיער. מעצבי השיער והצרכנים מעדיפים פורמולות אורגניות ומוצרי שיער בריאים נטולי מלחים ופרבינים, וזה מתחיל כבר בביקור השבועי במספרה.

בימים אלו מושקת סדרת ORGANIC, המציעה מוצרים מקצועיים עם ריכוז גבוה במיוחד של רכיבים ממקור טבעי לטיפול וטיפוח השיער, למעצבי שיער, למספרות, ולסלוני כלות. הסדרה מיוצרת בחברת "BOKO S.Y מעבדות קוסמטיקה בע"מ" עם הידע והניסיון שצברו במהלך שנים.

השבוע הגעתי לאירוע השקת מוצרי סדרת ORGANIC , מאוד חשוב לי באופן אישי לשמור על השיער, מפגעי מזג האויר, צביעה מרובה של השיער ועוד, לכן חלק משדרת הטיפוח שלי כוללת שימוש בשמפו ומסיכה מקצועיים, לאחר שהתרשמתי מאוד מהסדרה המצויינת של ORGANIC אני חייבת לציין שמדובר ממש באיכות מעולה, ועם הרבה נשמה והשקעה, והריח פשוט וואו אין מילים לתאר את הריח הנהדר של מוצרי הסדרה, לאחר השימוש מריחים למרחק, וגם השיער נראה אחרת, הרבה יותר בריא, הרבה יותר מבריק, ופשוט טיפוח במלוא הדרו.

מי היא חברת BOKO S.Y

חברת " BOKO S.Y מעבדות קוסמטיקה בע"מ", מייצרת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה מקצועיים לטיפוח השיער, חברה כחול לבן בבעלות משפחתית. הבעלים והיזם, הוא מעצב שיער ופורמולטור מזה 30 שנה, שעבד ופיתח מוצרים רבים לשוק הישראלי, וביניהם ליין אישי. בעזרת הצוות והכימאים המקצועיים, מצעידה החברה את מוצריה קדימה לייצור ושיווק מוצרים על בסיס פורמולות מקצועיות עם אחוז גבוה של רכיבים יוקרתיים מן הטבע, שימוש בטכנולוגיות חדשות פורצות דרך, וריחות בלעדיים.

BOKO היא החברה מהמובילות בארץ בייצור מוצרים על בסיס גז נטול ריח, עם ריחות ייחודיים המפותחים בלעדית עבורה במעבדות בצרפת.

מה ייחודה של סדרת ORGANIC?

איכות, ריח ומחיר.

איכות בלתי מתפשרת עם חומרי הגלם הטובים ביותר, הנבחרים בקפידה על ידי צוות הכימאים של החברה, ונבדקים על ידי מעצבי שיער מהמובילים בתחום. זוהי סדרה מקצועית המשווקת למספרות בישראל עם רכיבים ממקורות מן הטבע, עם פורמולות אורגניות ובלעדיות תוצרת כחול לבן. החברה מקפידה על שקיפות מלאה מול הלקוחות ועל אריזות המוצרים נרשם בבירור אחוז הרכיב הטבעי של כל מוצר. מוצרי ORGANIC חברים בקבוצת Vegan Friendly.

כתוצאה מאיכות המוצרים הגבוהה, יעילות ותפוקת עבודת מעצבי השיער עולה, ותהליך העבודה במספרה מתקצר משמעותית.

ריח – במיוחד עבור סדרת ORGANIC פותח במעבדות בצרפת ריח בלעדי ועוצמתי. ריח המזוהה עם ניחוחות נעימים המתאימים לאשה ולגבר והוא חלק מתהליך הטיפוח וחיבור הלקוחה למוצר.

והמחיר, היות וחברת BOKO היא היצרנית והמשווקת הבלעדית של הסדרה, המחירים עומדים בכל פרמטר מול המותגים המובילים בשוק. מוצרים איכותיים בלתי מתפשרים, עם רכיבים ממקור טבעי, ובמחיר נגיש. שיק בר השגה.

 מהו מוצר הדגל שעליו גאוותכם?

מוצר הדגל של הסדרה הוא החלקת השיער המשקמת מבית ORGANIC, בעל תוצאות גבוהות במיוחד. המוצר הינו קל לשימוש, לא שומני, משקם את סיב השערה, ומאפשר קיצור זמן עבודה של מעצב השיער. מצטרפים אליו מוצרים נוספים ייעודיים לתהליך שימור ההחלקה לטווח ארוך. מוצרים כמו סרום, מסכה, שמפו מקצועי לשימוש לפני החלקה, ושמפו ללא מלחים לשימור ההחלקה.

ומה עוד בסדרה?

מנעד המוצרים הוא רחב במיוחד עם חיי מדף ארוכים מהרגיל, ונבדקים בתהליך וואקום שהוא חלק מהשימוש בטכנולוגיות מתקדמות פורצות דרך.

בנוסף להחלקה המשקמת והמוצרים המשלימים לשימור ההחלקה, בסדרה מגוון רחב של ספריי דבק לשיער לאחיזה חזקה ועדינה, גליז תלתלים, מסכות איכותיות לסוגי שיער שונים, קרם לחות, מוס לנפח מקסימלי לשיער, ושמפו ללא פרבינים וללא מלחים. מבחר רחב של מוצרים לעיצוב השיער כמו וקס, ווקס חימר ג'ל, וג'ל יוגורט.

מהם המרכבים של המוצרים?

רכיבים שמקורם מן הטבע ובאחוזים גבוהים במיוחד ממוצרים מקבילים הקיימים בשוק טיפוח השיער.

חמאת שיאה אורגנית וטבעית המופקת מליבת אגוז השיאה הגדל על עץ הקריטה. חמאת השיאה מתאימה לטיפול בשיער יבש ומרפאת פגעי עור שונים כמו פריחה, גירוי, אלרגיה, ונזקי שמש.

חמאת מנגו אורגנית מעולה לחיזוק שורשי השיער, ומקלה על גירויים וצריבות הנגרמות מהשמש.

שמנים בכבישה קרה כדוגמת שמן בוראז' בעל ריכוזיות גבוהה של חומצת גמא לינואלית המחדירה לחות לעור, ומזרזת את תהליך התחדשות תאי העור. שמן אבוקדו העשיר בנוגדני חמצון, מינרלים, חומצות שומן ביטויין, וויטמין E,A, 5B, ושמן ארגן הידוע בחיזוק סיב השערה, המחייה שיער דהוי, מצפה את השערה בשכבה שהמעניקה לו ברק, מונע קצוות מפוצלים ונשירת שיער. השמן עשיר בוויטמין E, וכן חומצות שומן חיוניות כמו אומגה 3,6, ואומגה 9.

תמצית ורדים העוזרות להרגעת גירויים בעור ושיפור עור הקרקפת.

מהן התוצאות המובטחות לאחר השימוש במוצרים?

מוצרי ORGANIC  מבטיחים ללקוחות תוצאות גבוהות ותחושה טבעית ונעימה הבונה ומשקמת את סיב השערה. השינוי הוא משמעותי וניתן לחוש בו כבר לאחר השימוש הראשון. מוצרי הסדרה מועילים לבריאות הקרקפת ומעניקים לשיער מראה חיוני, קופצני, מבריק ורענן המתאים לכל סוגי השיער ובעיקר לשיער מרדני.

סדרת ORGANIC מבוססת על פורמולות מקצועיות עם רכיבים מן הטבע, חדשניות וייחודיות שעברו בקרה ובדיקה של מעצבי השיער המובילים בארץ ובעולם. מוצרי שיער בריאים עם מקור טבעי.

פרטים נוספים שחשוב לדעת

מוצרי הסדרה בעלי אישורי משרד הבריאות, ולמפעל תקן GMP לבקרת איכות מהמחמירים ביותר.

הריחות הבלעדיים פותחו במיוחד במעבדות בצרפת לכל סדרה.

המוצרים מתאימים לכל סוגי השיער, לקהל הישראלי ולמזג האוויר המקומי, ללחות, לחום וליובש.

החברה מעסיקה אנשים עם מוגבלויות כתרומה לחברה כשהעבודה במפעל עוזרת להם להשתלב במערך העבודה. החברה לקחה חסות על תחרות מלכות היופי 2021 של מגזין "לאשה" ומייעדת פעילות חברתית נוספת עם המועמדות.

סדרת ORGANIC מהווה מהפכה בתחום המוצרים המקצועיים במספרות. מהיום, כל לקוח הנכנס למספרה, חשוב שיוודא עם מעצב השיער שהוא משתמש במוצרים עם רכיבים טבעיים ובריאים, ועדיפות למוצרי סדרת ORGANIC, שיעניקו לשיער מראה בריא, מטופח, זוהר ומלא ברק.

פייסבוק : https://www.facebook.com/organichairpro/

אינסטגרם: https://instagram.com/organic_professional?utm_medium=copy_link

להשיג: במספרות המקצועיות והמובילות בישראל.

BOKO S.Y "בוקו אס וואי מעבדות קוסמטיקה בע"מ", אשדוד.

טלפון משרד : 08-6697010

רביב אליאב, מנהל מכירות ארצי 053-450-5056

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן