היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

קוויק נרתמת להעלאת המודעות לסרטן השד…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

במהלך חודש אוקטובר המוקדש להעלאת המודעות הציבורית לגילוי מוקדם של סרטן השד, עסקים רבים נרתמים להעלאת המודעות וכך גם חברת קוויק סופר אונליין, השחקן השלישי בגודלו בתחום קניות הסופר באונליין בישראל. במסגרת הפעילות, בכדי לתמוך ולהעביר מסר חשוב ללכת להיבדק לאלפי הלקוחות שנהנים מהשירות של קוויק, לכל משלוח המסופק ברחבי הארץ מצורפת במהלך החודש גלויה עם מסר דו צדדי, לגבר ולאישה- צד אחד של הגלויה הוא מסר ישיר וחד לאישה שמתזכר אותה להיבדק והצד השני הוא מסר לגבר לתזכר את האישה להיבדק.

לדברי דורין פישר, סמנכ"לית השיווק והשרות של קוויק סופר אונליין: "כמי שדואג ללקוחות שלנו כל השנה לשירות אישי וחווית קנייה נוחה במטרה לקבל את המשלוח הטרי ביותר ובמהירות, חשוב לנו גם לדאוג לדבר החשוב ביותר-לבריאותם ולהזכיר ללכת ולהיבדק, מאחר וגילוי מוקדם מציל חיים".

 

באתר QUIK ניתן למצוא את המוצרים של כל החברות, היצרנים והיבואנים במחירים אטרקטיביים לצד מבצעים ייחודיים לאתר. המשלוחים יגיעו לבתי הלקוחות ארוזים מסודר ומאורגן כאשר מוצרי החלב והבשר יגיעו מקוררים וזאת כדי לשמור על טריותם ועל איכותם באופן מקסימלי.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן