היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חורף נעים ובריא חדש מקלינקס: טישו מועשר בתמציות אקליפטוס ומנטול להקלה על גודש באף ובאריזה הניתנת למיחזור

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

החורף בפתח ואיתו מגיעה גם תקופת הצינון והמחלות חורף, קלינקס, המותג האהוב המוכר בזכות נייר הטישו הרך והאיכותי שלו, מבית ענקית מוצרי הצריכה, קימברלי קלארק, מרחיב את מגוון המוצרים שלו ומשיק לקראת החורף את קלינקס Natural fresh, טישו ייעודי המסייע בפתיחת אף סתום ומקל על הנשימה הודות תוספת תמציות אקליפטוס ומנטול, Natural Fresh אידיאלי לשימוש בעיקר בתקופת החורף, המאופיינת בשפעת וצינון.

הטישו החדש של קלינקס מצטרף לשאר המוצרים המצויינים של קלינקס, אני משתמשת בטישו הרך שלהם באופן קבוע, ובכל פינה מחדרי הבית מונחת חבילה של טישו, אך כשאני חולה או מצוננת חשוב לי שיהיה טישו ייעודי וקלינקס בהחלט עושה את העבודה ומקל מאוד על הנשימה, הבת שלי מאוד מצוננת והשתמשה בקלינקס Natural fresh ואני יכולה להגיד שזה עזר לה מאוד, ובהחלט מומלץ במיוחד לעונות מעבר ותקופת החורף, כדאי שיהיה בבית לכל צרה שלא תגיע.

קלינקס Natural Fresh – ממחטות טישו לנשימה קלה בניחוח אקליפטוס מנטול, המסייעות בהקלה של אף גדוש וסתום

קלינקס Natural Fresh מגיע באריזת קרטון ללא פלסטיק הניתנת ל-100% מיחזור

כידוע, בתקופת החורף רבים סובלים מאף גדוש או אף אדום ומגורה וגם נתוני סטורנקסט מצביעים על גידול של כמעט 50% בשימוש בטישו בחודשי החורף אל מול חודשי הקיץ. לטובת עונת החורף המלווה רבים באף גדוש וקשיי נשימה פיתחו בקלינקס את Natural Fresh, טישו תלת שכבתי המועשר בתמציות אקליפטוס ומנטול. הסגולות של שמן האקליפטוס והמנטול ידועות כמנקות את דרכי הנשימה, מסייעות בפתיחת סינוסים, ומקלות על הצטננות ומחלות נשימתיות שונות.

כמו כן, בחברת האם של קלינקס, קימברלי קלארק, פועלים כל העת לפיתוח מוצרים סביבתיים ככל שניתן ולכן הטישו החדש ישווק באריזת קרטון ללא פלסטיק הניתנת ל-100% מחזור.

ניתן להשיג את ה- Kleenex Natural fresh  ברשתות השיווק והפארם החל מחודש נובמבר 2021.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן