היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

המעצב שרון זילברצויג עיצב חדר בריחה יצירתי בטירוף , GAME OVER – שמכניס אותך ישר לתוך משחק קופסה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השבוע הגעתי לבלאק ליסט חדר בריחה מקסים בנס ציונה, ובהחלט עברתי חוויה מדהימה עם הרבה אתגר וחשיבה, הנושא המרכזי הצלת עולם משחקי הקופסה , מדובר במשחקי קופסה שכולנו מכירים מהילדות, משחקים שהתערבבו, ועלינו להציל אותם , בעזרת פיצוח חידות ועזרה מהרמזים המוחבאים בחדר בפריטים שונים וצבעוניים.

את חדר הבריחה הגאוני והיצירתי והיפה הזה, תכנן ועיצב מעצב הפנים שרון זילברצויג המוכשר, בכל פינה רואים את העיצוב שלו ופשוט מתפעלים, מאוד אהבתי את החשיבה שלו על כל פרט ופרט בחדר הבריחה, והוא הצליח לייצר חדר בריחה קסום ומיוחד שהחזיר אותי שנים אחרונית, לזמן בילוי משפחתי עם משחקי קופסה.

החדר בריחה הזה בעיניי מאוד מוצלח כי הוקדשה לו מחשבה בין הנושא שהינו משחקי קופסה לבין הסיפור החידות והעיצוב, שרון זילברצויג לקח חזון ועיצב אותו באופן מוחשי, ומורגש שהוא עשה את זה מעומק ליבו, ופשוט נהנה מאוד משלבי העיצוב המדהימים, וגם התפעלתי לראות את התוצאה הסופית, ואני בטוחה שכל מי שיגיע לחדר בריחה הזה, פשוט יהנה ויופתע, כמה כשרון ומחשבה יש בעיצוב חדר הבריחה הזה, הייתי בחדרי בריחה וזה ממש ייחודי ומפתיע ומהנה, הזמן טס שם .

מדובר בבנייה פיזית של משחק וחידות בתלת ממד. לשם כך, צריך למקסם חלל נתון (העיצוב המדהים והמקצועי הכפיל את שטח החדר!), וממש לנצל כל ס"מ וכל פינה – להרפתקה חדשה, כל זאת, תוך מציאת פתרונות חזותיים יצירתיים, מרגשים וחווייתיים, שיתרמו להנאה מהמשחק.

חלקים שונים בחדר הודפסו במדפסות תלת ממד שעבדו 10 חודשים רצופים,העיצוב היצירתי והמורכב כולל גם תכנון מדויק של כל הפריטים והמיקומים ובהם חוטי חשמל, ידיות הפעלה, מצלמות (שמסייעות למפעיל המשחק לכוון את השחקנים לרמזים), ועוד..

באמצעות פתרונות הנדסיים יצירתיים, תוכנן החדר כך שהוא מכיל מסלול נוסף, המתאים לקשישים או בעלי מוגבלות פיזית

תסריט החדר, הנחשב לאחד הטובים בארץ, נכתב בידי גיא בוסקו

שרון זילברצויג, מעצב פנים ואמן רב תחומי,

קרדיט צילום: אור פרבוזניק

בעל הסטודיו On Point. בוגר תואר ראשון DESIGN (משנת 2009) מהמכון הטכנולוגי חולון (H.I.T),מתמחה בעיצוב ותכנון בתים פרטיים, דירות יוקרה, חדרי בריחה, חללים מסחריים, עיצוב וייצור רהיטים בהתאמה אישית ועיצוב ותכנון בתלת ממד.

ממליצה בחום להגיע לחדר הבריחה הזה, להנות ולחוות את הרפתקאת משחקי הקופסה, וגם לראות עיצובים מדהימים שנעשו בכשרון רב ובמחשבה יצירתית במיוחד.

מעצב פנים ואמן רב תחומי שרון זילברצויג

אתר:

https://onpoint.co.il/

פייסבוק:

https://www.facebook.com/id.designlab/

אינסטגרם:

https://www.instagram.com/on_point_il/

האתר של חדר הבריחה – GAME OVER

https://www.escape-rooms.co.il/rooms/game-over/

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן