היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

המתיקות חוזרת סוגת מחזירה את סוכר דק דק האהוב באריזה חדשה ונוחה ובגרסה חדשה נוספת מסוכר דמררה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הוא מתמוסס בקלות, אידיאלי להכנת משקאות חמים וקרים, מרנגים וקינוחים בעלי מרקם קליל ואוורירי. לא סוכר לבן ולא אבקת סוכר – סוגת מחזירה למדפים את הסוכר הדקיק והאהוב "סוכר דק דק" באריזה חדשה, מעוצבת ונוחה לשימוש, ובשני סוגים – סוכר דק דק וסוכר חום דמררה דק דק.

לאור הצלחתו בעבר, "סוגת" מחזירה את "סוכר דק דק", המתמוסס בקלות ומושלם להכנת משקאות חמים וקרים, מרנגים וקינוחים מפנקים בעלי מרקם קליל ואוורירי. הסוכר דק דק נטחן לאבקה ומעורב במעט עמילן למניעת גושים. הוא למעשה סוכר דקיק, בעל גבישים קטנים ועדינים, במרקם רך ואוורירי יותר מזה של הסוכר הרגיל. לראשונה משיקה סוגת גם גרסה של סוכר חום דמררה דק דק, העשיר בארומה הודות לתוספת מולסה (סירופ הנוצר במהלך בישול מיץ קנה סוכר בעת זיקוק הסוכר הלבן ) אשר עוטפת כל גרגיר וגרגיר.

מכיוון שהגבישים שלו קטנים בהרבה משל הסוכר המוכר, הסוכר הדק מתמוסס בקלות גם במשקאות קרים ומאכלים שאינם עוברים תהליך של חימום, בארוחת בוקר של דגנים, וכמובן מתמוסס במהירות במשקאות חמים.

הסוכר דק דק החדש של סוגת בהחלט נהדר למגוון מאפים, קצפות, מרנגים ועוד, ומהווה חידוש נהדר לכל בית, אהבתי מאוד את הצנצנות של ה-500 גרם מאוד נוחות לשמירה במזווה, ועכשיו לקראת חג החנוכה בהחלט אפשר להכין מגוון סופגניות, מתאים מאוד גם לאחר הכנת ספינג' כאשר טובלים בסוכר, אז יכולים לפזר מעל סוכר דק דק ופשוט להנות, אני מאוד אוהבת להכין מקלות מבצק עלים ולפזר על הבצק לפני שמגלגלים סוכר בנדיבות, יוצא ממש טעים והסוכר דק דק נהדר מאוד למאפה הזה,

סוכר דק דק מצטיין במיוחד בהכנת קצפות ומרנגים, שיקבלו ברק ומרקם תפוח ואוורירי, ובקונדיטוריה הוא משמש להכנת בצקים, סוגי מוס שונים, סופלה ובלילות רכות, כך שלא במקרה הוא נקרא באנגלית גם Baking Sugar. בנוסף, הסוכר הדק מושלם לפיזור על פירות, עוגות, עוגיות ודגני בוקר, ויעניק להם מתיקות במרקם עדין.

סוגת טוחנת את הסוכר הדק בבית הזיקוק בקריית גת והוא נארז באריזת צנצנת נוחה לשימוש, מעוצבת וצבעונית במשקל 500 גרם. תמצאו אותו על מדפי המרכולים ברחבי הארץ.

סוגת מציעה סוגים שונים של סוכר מובחר מהאיכות הגבוהה ביותר – מסוכר לבן, דרך סוכר דמררה ועד הסוכר החום הכהה, העשיר במולסה. כל אחד מסוגי הסוכר ניחן בטעם ובמתיקות שונים ויכול לשמש אתכם במגוון שימושים שונים – בהמתקת משקאות, בבישול וכמובן באפייה. ההנאה מסוכר סוגת מובטחת לכם, הצרכנים, בשל איכות הסוכר וההקפדה על תהליכי ייצור מתקדמים, טעמו המשובח והאריזות האסתטיות והנוחות לשימוש.

סוגת המובילה את שוק הקטניות, האורז והסוכר בישראל, היא חברה לשיווק והפצה של מוצרי מזון שהם חלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי. החברה פועלת מאז שנות החמישים של המאה הקודמת והמפעל משתרע על פני כ-100 דונם בקרית גת. לסוגת מגוון רחב של מוצרים, החל מסוגים רבים של קטניות ואורז ועד לקמח, תבשילים אישיים, פתיתים ועוד. כל זאת תוך הקפדה על תהליכי איכות וטעם של חומרי הגלם המשובחים ביותר, לאורך כל הדרך מהשדה ועד לצלחת.

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן