היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – ספר חדש: קפה שחור ברכבת אקספרס מאת מאיר גז…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ספרו החדש של מאיר גז "קפה שחור ברכבת אקספרס", בהוצאת סטימצקי הוצאת לאור, מצטרף לספריו הקודמים והמשובחים "מונדרה", "סולו לשניים" , ואוסף השירים "וגם אם חולמים אנחנו", מאוד אהבתי לקרוא את הספר ואת העלילה בהחלט ספר שאפשר לקרוא בבת אחת ללא עצירות כי יש מתח באויר והסקרנות שלי חייבת לבוא על סיפוקה, בהחלט רכבת הרים מטורפת והשתלשלות מהירה של אירועים, עד לסוף המפתיע, הספר כתוב בצורה קולחת ומרתקת.

הספר החדש "קפה שחור ברכבת אקספרס, הינו ספר מתח קצבי ומרתק על מאיה רווקה יפהפייה המחפשת אחר המיועד שלה, יום אחד מאיה נפגשת עם אמיר, בנו של איל הון ישראלי, הדייט המוצלח בבית הקפה הקטן והאינטימי מסתיים בנשיקה. למחרת בבוקר מתברר למאיה כי אמיר מצא את מותו בתאונת רכבת מספר שעות בלבד לאחר שנפגשו לאחרונה. מאיה הופכת לחשודה מיידית ומוצאת את עצמה בעין הסערה, אירוע רודף אירוע, ודומה כי בכול יום שעובר האמת חמקמקה ומתעתעת. כמו בתנועת רכבת, העלילה דוהרת לקראת פתרון התעלומה כשבכל רגע, הפתעה חדשה מגיחה על המסילה וטורפת את כול הקלפים.  

מאיר גז, מחבר הספר: " אני מאמין שהחיים שלנו הם כאן ועכשיו ולכן חשוב שנהנה מרגעים קטנים כגדולים כמו קריאת ספר שעושה טוב לנשמה, כמו גם, מהדרך שאנחנו עושים ומההחלטות שאנו מקבלים. מגיל צעיר התחלתי לכתוב בהתחלה שירים למגירה ולחבר'ה ומשנת 2018 כותב ספרי מתח קלילים וקצביים השזורים בדמיון רב. אני מזמין אתכם להתרווח בכיסא ולהתרגש כמוני מקפה שחור ברכבת אקספרס.."

על מחבר הספר: מאיר גז, סופר, משורר, מגשר, יזם ומנתח מערכות מידע בעיקר בתחום הביטוח לדבריו 'תחום שמרני אבל מרתק שגם בו אפשר לתת ביטוי ליצירתיות'. הספר קפה שחור ברכבת אקספרס הוא ספרו הרביעי. מאיר מחבר ספרי המתח: 'מונדרה' ו'סולו לשניים' ואוסף השירים 'וגם אם חולמים אנחנו'.

קטע מתוך הספר קפה שחור ברכבת אקספרס, פרק 2 עמ' 14-15

קבעתי עם אמיר בבית קפה בתל אביב. לקחתי מונית מרמת גן ולאחר כרבע שעה הגעתי לבית הקפה ברחוב מנחם בגין. הפגישות הללו לעיתים מביכות יותר מראיון עבודה ולעיתים מוזרות במיוחד. פניו של אמיר היו עגולות יחסית, עיניו החומות הביעו רוך ועוצמה, שערו החום היה מסופר קצוץ. הוא היה רזה יחסית ולבש מכנסי ג'ינס אפורים משופשפים, טי-שירט עם הדפס ו'נעלי אמצע', כפי שאני מכנה נעליים שאינן אלגנטיות אך גם לא ספורטיביות. פתחנו מייד בשיחה נעימה, הוא הזמין אספרסו כפול ואני הפוך גדול; הוא הזמין עוגת טריקולד ואני עוגת גבינה; הוא לא הוסיף סוכר וגמע את הקפה במהירות והזמין עוד כוס וגם כוס מים קרים, ואני… הייתי מרותקת.

השיחה בינינו קלחה, הסיפורים שלו היו מעניינים, הוא התגלה כבחור ורבלי שאפשר להקשיב לו שעות. הרגשתי שאני נמשכת אליו ומתרפקת, כשלפתע הוא זע במקומו וסימן לי להביט מאחוריו. לא כל-כך הבנתי מה הוא רוצה, אז הוא לחש לי, "תסתכלי על שתי הבחורות מאחוריי, מצד שמאל."

ראיתי שתי בחורות מטופחות מאוד ונאות. הוא סינן לי שעדיף שהן לא תראינה אותו, ושהוא מעדיף שנלך.  

"למה?" שאלתי בתמיהה.

"הבחורה הימנית," אמר, "רודפת אחריי כבר תקופה."

הבטתי בו בהשתאות, "למה?"

"אני חושב שהיא שוטרת סמויה," אמר.

"מה? אז…?" השתוממתי. 

אמיר חייך אליי ואמר בלחש, "בואי נגיד שאני לא שה תמים." 

אוקיי, שוב נפלתי, חשבתי לעצמי בזמן שחייכתי אליו, ובכל זאת, נמשכתי אליו וגם הסקרנות אחזה בי. לפעמים המשיכה חזקה מההיגיון, ובעצם לא רק לפעמים. נפרדנו, התחבקנו קלות ונתנו נשיקה על הלחי. הוא עמד קרוב אליי ורציתי עוד ממנו, ובלי משים הרגשתי את שפתיו על שפתיי. התנשקנו ארוכות, זה היה מאוד נעים והשאיר בי טעם של עוד. ידו ליטפה אותי, רציתי אותו, אבל הראש אמר לי לא, אז חייכתי אליו והחלפנו כמה מילים שאחריהן הלכנו כל אחד לדרכו. תיארתי לעצמי שלא אשמע ממנו שוב, "וטוב שכך," לחשתי לעצמי. לא תיארתי לעצמי שההיכרות הזו תשנה את חיי.

ניתן לרכוש את הספר קפה שחור ברכבת אקספרס, מאת מאיר גז, ברשת סטימצקי באתר ובחנויות, באתר: http://www.meirgez.com 

188 עמודים, מחיר לצרכן 92 ש"ח

 

 

 

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן