היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

"תבואות" נכנסת לתחום התבלינים: משיקה סדרת תבלינים ותערובות תיבול אורגניים, ללא גלוטן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום התבלינים האורגניים. בימים אלה משיקה החברה סדרת תבלינים ותערובות תיבול אורגניים, שיוצרו מגידולים נקיים מרעלים והנדסה גנטית.

קרדיט צילום: אייל גרניט

הסדרה, המיובאת מהודו, כוללת עשרה תבלינים אורגניים: פלפל שחור גרוס, צ'ילי אדום גרוס, קינמון טחון, כמון טחון, כורכום טחון, ג'ינג'ר טחון, כוסברה טחונה, קארי טחון, גאראם מסאלה טחון ופלפל קאיין טחון.

מהחברה נמסר שהסדרה עשויה 100% תבלינים טהורים המיוצרים מחקלאות אורגנית, ללא גלוטן או תוספות.

חברת תבואות היא חברה מצויינת ואיכותית, וממש משמח לשמוע על השקת סדרת התבלינים האורגניים, סדרה נהדרת שמאפשרת תיבול נרחב במגוון תבשילים ומאכלים, מגוון התבלינים רחב ואלו תבלינים מאוד שימושיים אצלי במטבח, אני משתמשת בהם על בסיס קבוע, לאחר שהתנסתי בארבעה תבלינים אורגניים מצויינים של חברת תבואות, כורכום אורגני טחון, קינמון טחון אורגני, פלפל קאיין אורגני, וג'ינג'ר טחון אורגני, מאוד אהבתי, אני מצרפת לכם תבשיל של שאוורמה הודו, עם אורז וירקות בתיבול של פלפל קאיין וכורכום של חברת תבואות יצא מדהים.

אופן ההכנה: חותכים חתיכות שאוורמה הודו ומטגנים עם שמן זית, מוצאים לקערה, חותכים מגוון ירקות, גזר, פלפל ירוק, פלפל אדום, פטריות, בצל ירוק וזוקיני, ומטגנים עם שמן זית, מוסיפים את השאוורמה הודו ומתבלים, מלח, כורכום, ופלפל קאיין, מוסיפים אורז שבושל ומערבבים,יצא ממש טעים.

התבלינים מוצעים במיכלי פלסטיק שקופים ונוחים לשימוש, עם מכסה הנפתח משני הצדדים: צד אחד עם חורים וצד שני מותאם להכנסת כפית. כל אחד מהתבלינים מתאים למגוון מאכלים ובהם עוף, דג, בשר, ירקות, סלטים, פסטות, אורז, חביתה, פשטידות ומאפים, וחלקם מתאים גם לשתייה חמה, פונטש, עוגות וקינוחים.

כשרות: פרווה, באישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר: 12.90 ש"ח למיכל במשקל 75- 90 גרם.

להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

 

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן