היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – "אל תעני לי", מאת נתי אבנעים….

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

קיבלתי לסקירה את הספר "אל תעני לי" מאת נתי אבנעים, זהו ספרה השני אחרי הספר "משהו רעב בי", זהו ספר מאוד עוצמתי ויפה שמעורר מחשבה על הדמויות גם לאחר שמסיימים את קריאתו, במיוחד הדמות הראשית בסיפור שיווה, בחורה צעירה שמחליטה לעבור לצפון, ומשנה הכל ,את שמה, את המראה שלה, העיקר לפתוח בדף חדש ופשוט לא להתבלט, יש בשיווה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו למרות רצונה להסתיר את זהותה, בצפון היא מכירה את אסף, ומשהו קסום פורץ ביניהם, ומה יקרה עם הסוד ששיווה מסתירה? , בהחלט ספר קולח,מרתק, עם הרבה רגעים מרגשים שהצליחו להגיע אליי, מאוד אהבתי את הכתיבה של נתי אבנעים, ואין ספק שהיא כותבת מתשוקה ואהבה רבה לכתיבה.

"אם תתמקדי בהגנה על ליבך, תוכלי להימנע מהרבה כאב, אבל את גם עשויה לחיות חצי חיים. ואין דבר יותר עצוב מלחיות חיים שלמים לצד החיים. האמיני לי, הייתי שם."

אירוע מטלטל גורם לשיווה, ג'ינג'ית אנרגטית בת עשרים וחמש, לארוז מזוודה ולברוח מכל מה שהכירה. היא יוצאת לבד למסע ההישרדות שלה, נושאת צלקת שחורכת את נשמתה ומהלכת אימים על לילותיה. היא נעה בין הגבול הדק של עוצמה לחוסר אונים, בין עצמאות לקבלת הדין ובין יצר ההישרדות לייאוש תהומי.

אסף, חוקר פרטי בן שלושים, חולק את חייו בין עבודה במשרד נחשק בלב תל־אביב ובין מגורים בקיבוץ בצפון הארץ. יש לו את כל מה שרצה וחלם אי פעם, אולם זיכרון ילדות צורב לא נותן לו מנוח ומעיב על אושרו. הוא קרוע בין הרצון לזכור את הטוב לבין הצורך העמוק לשכוח את מה שלקח אותו ממנו.

מפגש מקרי בין השניים מצית את הרגש ומעיר את ליבם אל סיפור אהבה כנגד כל הסיכויים.

האם העבר שלהם ימנע מהם את העתיד המשותף?

נתי אבנעים בת 52, סוכנת נסיעות המובילה ליין טיולים וערבי נשים ותומכת בהעצה נשית, כתבה שנים למגירה, ובעקבות הקורונה החליטה להגשים את חלומה ולהוציא לאור את ספריה.

הספר: "אל תעני לי",  מאת: נתי אבנעים

הוצאה עצמית

301 עמודים, 98 ש"ח

קישור לקנייה: https://headstart.co.il/project/65730

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן