היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

נשים התפקדנה – אתן מוזמנות לפסטיבל "האישה בעיר הגדולה" – כי מגיע לך ליהנות! הערב יכלול תצוגת פריטי אומנות ונוי, תכשיטים, תצוגת אופנה, פינות רוגע, מוזיקה, טיפוח וכן, גם פינת צעצועים לילדים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

נשים התפקדנה – אתן מוזמנות לפסטיבל "האישה בעיר הגדולה": ערב מיוחד המוקדש לנשים המשלב אופנה, אומנות, מוזיקה ויופי, שיתקיים ביום חמישי ה-20.1.2022 בתל אביב (רח' גאולה 38), בשעות 16:00 –21:30. כי מגיע לנו, הנשים – לכל אחת ואחת!

פרויקט "האישה בעיר הגדולה" הוא הוא  יוזמה משותפת של איגוד נשים דוברות רוסית בישראל (ARSWI) איגוד האומנים Unity Art ובית האופנה  IMG Style, והוא מתקיים בתמיכת "הבית לתרבות רוסית בתל אביב" ופורטל הנשים הבינלאומי Womfire.

מטרת הערב היא להפגיש נשים שוחרות תרבות, יופי, חיים טובים והנאה – עם נשים יוצרות. אלה וגם אלה הן נשים שמלהטטות כל יום בין עבודה, קריירה ומשפחה ולכולן מגיע לעצור רגע, לנשום עמוק ופשוט להירגע, בערב מיוחד של נשים למען נשים בעיר הגדולה, ובכלל.

הפסטיבל יכלול תצוגה של יצירות אומנות ופריטי נוי, תצוגת אופנה,טיפים של סטייליסטית, ספרים, מוזיקה,פינות פינוק וטיפול בארומתרפיה, רפלקסולוגיה ועוד, טיפוח,שיטות להפגת מתחים, קלפי טארוט, שוקולד בעבודת יד, ופינת צעצועים לילדים.

הכניסה חופשית, בכפוף להנחיות משרד הבריאות.

הפסטיבל יתקיים ביום חמישי ה-20.1.2022 ברח' גאולה 38, תל אביב,

בשעות 16:00 –21:30.

לפרטים: https://www.facebook.com/unityartproject/

קרדיט צילום – יוניטי ארט

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן