היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה -"ציונות על רגל וחצי" מאת עופר בר יהודה….

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הספר "ציונות על רגל וחצי" מאת עופר בר יהודה,הינו ספר על דוגמה אישית והשראה גדולה, על הדרך שעבר עופר בר יהודה, דרך מפותלת עם הרבה אתגרים, ולמרות הכל הוא צלח בהצלחה והתמודד למרות כל הקשיים שניצבו בפניו, בהחלט סיפור מעורר השראה,על אדם מאוד מיוחד.

בערב פסח 1975 ,חדרה חוליה של ארבעה מחבלים וחצתה את נהר הירדן וגדר המערכת, מתוך כוונה לבצע פיגוע רצחני בירושלים. עופר בר יהודה, אז מש”ק חבלה בחטיבת הבקעה, נפצע קשה ואיבד את רגלו. גם בתוך הנכות והמוגבלות הוא שימש קצין נפגעים של הנדסה קרבית, ראש מדור פצועים, המשיך ללימודי עבודה סוציאלית והוציא תואר ראשון ושני, כל אלו לצד לימודי פסיכותרפיה. הוא ניהל מלחמת עולם כדי לצאת ולהילחם במלחמת שלום הגליל, להיות מ”פ בלי רגל, ובעוד תפקידים רבים ומגוונים. הסיפור שלו הוא סיפור של ציונות על רגל אחת.

את הספר הוציא לאור דרך מדיה 10, כדי לתת השראה ודוגמא אישית, לכל מי שנכה, או עבר פציעה, שנפש מנצחת את הגוף ולא להיפך. בספרו החדש שם דגש על הציונות כדי לעודד בני נוער ואת הוריהם, לשרת במסלול קרבי כי עופר באמת מאמין באופטימיות , בניצחון הגוף ושציונות אמיתית זו אהבת המולדת ואהבת האדם.

ניתן לרכוש ישירות מהסופר עופר בר יהודה וגם להזמינו להרצאה בהשראת הספר

בטלפון 050-5526060

הספר: ציונות על רגל וחצי

מאת: עופר בר יהודה

מחיר: 79 ש"ח, 186 עמודים

הוצאת מדיה 10

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן