היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – Waze בימי קורונה סיפור קצר על חיפוש דרך בימי קורונה, מאת אילנית יהודה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ספרה החדש של אילנית יהודה, Waze  בימי קורונה, בהוצאת מדיה 10, נולד כתוצאה מחוויה מטלטלת ומשנה חיים, של נסיעה באוטו באמצע הלילה. מדובר בסיפור קצר ומאוייר, המיועד למבוגרים, שנכתב בימי קורונה. אילנית נסעה בחושך והאפליקציה של וייז לא עבדה, לפתע מצאה את עצמה בלי קליטת GPS, במצוקה, בחשכה מוחלטת, "ראיתי שאני במצוקה ועברתי תהליך עם עצמי בנסיעה, היה לי בטחון שהכל יהיה בסדר, אני אגיע הביתה. כשהגעתי חזרה לבית הרגשתי שעברתי חוויה לא רגילה ומיד ישבתי לכתוב את הספר והכל זרם על המחשב" מספרת אילנית.

הספר המיוחד Waze  בימי קורונה בהחלט מתאים למציאות שכולנו חיים בה, התרגלנו לקסמי הטכנולוגיה ואנחנו די תלויים בה, וכאשר אנחנו נתקלים בתקלה בטכנולוגייה יש הרגשה של חוסר אונים, לחץ ופחדים, והאם באמת כך? כאשר קוראים את הספר פתאום רואים אור בקצה המנהרה, ולמדים בעיקר גם כשנמצאים בחוסר אונים ובפחדים, צריך להאמין שהכל יסתדר לטובה, ובכל אחד מאיתנו יש וויז פנימי, בהחלט שיעור חשוב לכולנו בעידן הנוכחי.

בלב ספרה של אילנית יהודה, ישנה דמות של גיבור ראשי, שלא יודעים עליו יותר מדי פרטים. רק דרך המחשבות שלו אנחנו הקוראים מקבלים מסר שבכל רגע בחיים ניתן לחשב מסלול מחדש. אם אנחנו חווים חרדה או דכאון, חוסר בטחון כלכלי בעקבות הקורונה, אם יצא לנו לאבד קורדינטות או אם אנחנו חווים מצוקה נפשית – הכל יהיה בסדר, תמיד ניתן יהיה לחשב מסלול מחדש.

הספר Waze  בימי קורונה, עוזר לקבל החלטות מהסתכלות חיובית, מנסיעה פשוטה בכביש. כך שלא משנה באיזה צומת בחיים אתם נמצאים כרגע, והאם אתם בכלל במסלול הנכון? או האם אתם חווים מצוקה כל שהיא? הספר מקבל חיים משלו ומביא את הקורא למקום של הרהור, הסתכלות על החיים ממקום חיובי יותר, הסתכלות גם על העבר וגם על העתיד, במטרה שיהיה יותר קל לקבל החלטה נכונה עבורנו ואם יש צורך בכך, גם לחשב מסלול מחדש.

זהו ספר נוסף מהספרייה של מדיה 10 – הוצאת ספרים לאנשים פרטיים, הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד. ניתן לרכוש את הספר ברשתות צומת ספרים וסטימצקי או ישירות מאתר החברה:

http://www.media-10.co.il

הספר: Waze  בימי קורונה

מאת: אילנית יהודה

מחיר: 60 ש"ח

הוצאת מדיה 10

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן