היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

איגוד האומנים "Unity Art" מציג: "מנגינות היקום שלי" – תערוכה של ציורי טבע, צבע ויופי בהיכל התרבות במודיעין, בכל חודש פברואר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ליקום של הציירת ילנה גינסבורג יש מנגינות והיא מתארת אותן בצבעים רכים. ועזים. עדינים ומלאי כוח, פורחים ועירומים, בזריחה ובשקיעה. למה? כי היא אומנית, וככה היא רואה את העולם.

איגוד האומנים "Unity Art" מציג בהיכל התרבות במודיעין את "מנגינות היקום שלי" – תערוכה אישית של הציירת, הכוללת ציורי טבע, צבע ויופי. התערוכה תוצג במהלך כל חודש פברואר 2022. הכניסה חינם. הפתיחה החגיגית תתקיים ביום חמישי, 3.2.22 בשעה 19:00.

"העולם הוא פנטזיה. ברוכים הבאים לעולמי", אומרת גינזבורג, "אני מעבירה את רגשותיי אל בד הקנבס הריק, בכוונת מכוון. החיים יפים! ואני המראה שמשקפת זאת… אני רק מזכירה בציורים את היופי והתחושה הנפלאה שבהתבוננות בצבעי השחר העולה, בלבלוב הפרח או בשלכת".

בתערוכה שזורות יצירותיהם של אנה נסטרנקו וואדים שומסקי, הכוללות ציורי נוף וטבע, פסלוני עץ ופרחים ענקיים.

אוצרת התערוכה: מריה פרייגר.

התערוכה מתקיימת בהיכל התרבות במודיעין, רח' עמק דותן 49, בתאריכים  1-28.2.22

קרדיט צילום – יוניטי ארט

לפרטים: https://www.facebook.com/unityartproject

איגוד Unity Art (משנת 2014) ללא כוונת רווח, מאגד עשרות יוצרים מרחבי הארץ. האיגוד, שנוסד במטרה לאפשר לכל אדם הזדמנות לממש את כישרונותיו, מקדם פרויקטים ואירועים להנחלת יצירה, אומנות ותרבות ובהם ימי כיף, ירידים, תערוכות וסדנאות למבוגרים ולילדים. פרטים באתר האיגוד ובעמוד הפייסבוק  https://www.facebook.com/unityartproject/

בית האיגוד, ברחוב רזיאל 6 ביפו, מארח פעילויות, מפגשים, סדנאות וגלריית תצוגה מתחלפת של יצירות האומנים, הכוללת ציורים, תכשיטים, פריטי נוי, בובות, דובונים, פרחי סבון, תיקים ועוד. האיגוד נוסד ביוזמת הגברת מריה פרייגר, המקדישה את זמנה לקידום אומנים ויוצרים.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן