היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – רב המכר החדש מאת הסופרת הבריטית אלכס בראון "גלויה מפריז"

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בשורה נהדרת לחובבי הקריאה, רב המכר החדש  "גלויה מפריז" מאת הסופרת הבריטית אלכס בראון, מחברת הרומן גלויה מאיטליה,יוצא לאור בישראל החל מ – 1 במרץ 2022. 

ספרה השני של בראון שתורגם לעברית, בעקבות הרומן גלויה מאיטליה, שיצא בארץ בשנה שעברה (2021), זכה לשבחי המבקרות וכיכב חודשים רבים בראש רשימות רבי המכר בישראל.

הספר החדש "גלויה מפריז", נקרא בשקיקה, וזהו ספר מאוד מעניין ומרתק, בהחלט ספר משובח כמו ספרה הקודם "גלויה מאיטליה", כיף לקרוא על שנים קודמות, ואיך יומנים סודיים גורמים לאנני לובל לסקרנות, ולהחזרת התשוקה והעניין לחייה, ספר מקסים, וכשמדובר בפריז עיר האורות הנצחית, בהחלט נכנסים לאוירה והדמיון מתחיל לעבוד…

אנני לובל נחושה להשיב את הניצוץ לחייה! כששכנתה יורשת מאדם לא מוכר דירה נטושה בפריז, היא קופצת על ההזדמנות ונוסעת לבירה הצרפתית על מנת לחשוף פרטים נוספים. הסקרנות שלה מתעוררת ביתר שאת כשהיא מגלה צרור של יומנים סודיים מוסתרים בתוך הקירות. היומנים מספרים על חייה של צעירה אנגלייה בשם ביאטריס קרופורד, אשר בשנת 1916 התנדבה כאחות בזירות הקרב בצרפת.

אנני מוקסמת מעיר האורות הרומנטית, אך מבינה שרושם ראשוני לפעמים מטעה. היא עוקבת אחר מסעה של ביאטריס החל ממלחמת העולם הראשונה, דרך שנות העשרים הסוערות ועד לפריז האפלה של מלחמת העולם השנייה. על אנני לחבר יחד את האירועים שהתרחשו בין כותלי הדירה, אם ברצונה לממש את המורשת שביאטריס השאירה עבורה.

אלכס בראון היא סופרת רבי-מכר שבאמתחתה אחד-עשר ספרים, ספריה מעוררי ההשראה תורגמו לשפות רבות, היא מתגוררת במחוז קנט שבאנגליה עם בעלה, בתה ושני כלבי לברדור שחורים. גלויה מפריז, הוא ספרה השני שתורגם לעברית, בעקבות הרומן גלויה מאיטליה, שזכה לשבחי הביקורות וכיכב חודשים רבים בראש רשימות רבי המכר בישראל :

"נקרא בנשימה אחת, רומנטי ועושה חשק לצאת לחופשה קסומה." – מועדון התרבות של חגית

"ספר כיפי וקליל שיספק הסחת דעת מבוקשת מהשגרה" – לאה זונדלביץ, "נוריתה"

"ספר קליל, נעים וכיפי, כזה שקוראים בשלוק." – שרון בצלאל, "פרלמנט הספרים"

קסום ורומנטי להפליא" – קייטי ברמלי

גלויה מפריז מאת אלכס בראון

פן הוצאה לאור וידיעות ספרים

תאריך הוצאה לאור 1.3.22

304 עמודים

תרגום מאנגלית: אילן פן

מחיר הספר: 98 שקלים

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן