היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – "לשרוף את הספינות" מאת מתן ניסטור

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ספרי העצמה נפלאים, וכך גם ספרו של מתן ניסטור "לשרוף את הספינות", ספר נהדר לכל קורא בכל גיל, ובעיקר לדור הצעיר בני ה-20 שמאוד מתלבטים מה לעשות, ומוצאים את עצמם מתייעצים עם ההורים, ומקבלים לעיתים קרובות את התשובות ללכת על בטוח, לימודים באוניברסיטה, ועבודה עם בטחון כלכלי, מאוד חשוב להנות ממה שעושים, ולעשות את זה בהתלהבות, כי כל יום שעובר חשוב, ואנחנו חייבים להנות מהדרך שלנו ובעזרת הספר הנפלא הזה, בהחלט אפשר למצוא כיוון התחלתי וממנו לנוע, כל אחד לדרכו.

מתן ניסטור יכול להוות השראה ומודל לחיקוי, בגיל 29 הוא כבר היה יזם שעשה את המיליון הראשון שלו,כעת הוא משיק ספר "לשרוף את הספינות", מעודד את בני ה-20 (דור ה-Y, Z) לחשוב מחוץ לקופסה, ובמקום על ללכת על הבטוח והמוכר, להצטרף לעולם היזמות ולמועדון של יזמים צעירים.

במשך 10 חודשים טייל מתן בדרום אמריקה, באחד המסלולים בגואטמלה שם מצא את עצמו לבד פתאום הולך לאיבוד "נתקעתי באחד המסלולים ולא הצלחתי לטפס, הייתי אז לבדי ולא יכולתי לחזור חזרה. זרקתי את התיק שלי מעבר לסלעים, וקיוויתי לטוב והצלחתי להציל את עצמי מסוף רע מאוד" מספר מתן.

במהלך הטיול עבר מתן ממקום למקום, מהוסטל להוסטל ומצא עת עצמו מספר על עצמו שוב ושוב, מכיר אנשים חדשים, ועל הדרך ממציא לעצמו כל פעם סיפור קצת אחר: תחילה היה איש עסקים, אחר כך מאמן דייטים בין גברים ונשים ובסוף מאמן כושר. כולם האמינו לסיפורים של מתן וכשחזר לארץ מרוב ביקוש פתח חברה לאימוני כושר ותזונה.

בהמשך הטיול עבר מתן שינוי שגרם לו להתחטב, להתחזק, הוא הוריד באחוזי השומן, גילה משמעת עצמית גבוהה והבין שאסור לוותר לעצמו. עם חזרתו לארץ מהטיול הוא נרשם ללימודים בווינגייט, התחיל לאמן, להעלות פוסטים בפייסבוק ולבנות קהילה גדולה ופעילה. תוך שנה מאז שהקים עסק לירידה במשקל שנקרא "יאללה רזים", הוא כבר עשה את המיליון הראשון שלו, מאות ישראלים נרשמו לתהליך של ירידה במשקל, העסק גדל וצמח וכלל 10 עובדים ביניהם גם דיאטניות קליניות, ומאמני כושר.

מתן המשיך להעמיק בעולם העסקים ובעולם ההתפתחות העצמית, הוא ראה מקרוב איך אנשים מוותרים לעצמם והבין מקרוב את החשיבות של סביבה תומכת. משם לקח השראה לפתוח את הפודקאסט הפופולארי בשם "סביבה מנצחת" שהיום יש לו מאות אלפי האזנות מידי חודש, שם הוא מדבר על קבלת החלטות, כסף, ביטחון עצמי, שינויי הרגלים, אמונה עצמית, הגשמת חלומות.

בעקבות הצלחת העסק מתן קיבל פניות בעיקר מצעירים, בני 20, שמוותרים על לימודי תואר כרגע ורוצים לפתוח עסק. הם ביקשו בעיקר להבין איך להתמודד עם כל האתגרים שנילווים להקמת כסף. מתוך האמונה שכל אחד מאיתנו צריך לחיות את החיים שהוא רוצה ולהגשים את עצמו, כתב במשך חצי שנה, את הספר "לשרוף את הספינות", ספר של התפתחות עצמית, שנותן קריאת השכמה, לעשות את השינוי שאנחנו רוצים לעשות ולהיות הגרסה הטובה שיותר על עצמנו.

מדובר בספר קליל, מעין מדריך למשתמש, בן חושף מתן את מודל הפירמידה להצלחה, שיטה ייחודית שפיתח להגשמת מטרות. כך תוכלו באמצעות הספר למתמודד עם הקולות שנמצאים בראשנו, כאלו שמפחדים משינוי, לעשות סדר בסביבה הקרובה שלנו ולדאוג שתהיה בעיקר תומכת, נלמד איך אירועי העבר משפיעים עלינו ואיך העבר מנהל לנו את העתיד ומה חלקו של המוח (מודע ותת מודע) בנוגע ליצירת שינוי הרגלים, יציאה מאזור הנוחות, איך לנטרל את הטייס האוטומטי ולעשות מהלכים קיצוניים כדי לקבל תוצאות קיצוניות.

בספר גם תוכלו למצוא את המודל שמתן פיתח , מודל פרקטי, המעביר אותנו שלב אחר שלב מהחזון לאדם שאנחנו רוצים להיות ועד ההוצאה לפועל, מודל פירמידה להצלחה הכולל: הצבת מטרות, בניית תוכנית עבודה, התחייבות ציבורית בפני אנשים ועד שינוי הרגלים והגשמת מטרות.

את הספר בחר מתן לסיים בפרק "ואז אתה מת" , פרק המתייחס לעובדה שיום אחד כולנו נמות, מעין סטירת השכמה שתנסה לגרום לאנשים להבין שהם לא ממשים את הפוטנציאל שלהם, שהם עושים דברים שאנשים אחרים גרמו להם לעשות. הספר "לשרוף את הספינות" יגרום לקורא להתעצבן, לבכות ובסופו של דבר – לצאת ולעשות פעולה.

זהו ספר נוסף מהספרייה של מדיה 10 – הוצאת ספרים לאנשים פרטיים, הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד. ניתן לרכוש את הספר ברשתות צומת ספרים וסטימצקי או ישירות מאתר החברה:

http://www.media-10.co.il

 

 

 

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן