היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

FUN EXPO השלישי – הפנינג יריד אומנים ססגוני ומקורי, נפתח הבוקר (יום א', 6.3.22) בגני התערוכה בתל אביב. הכניסה חינם ביריד, שיימשך עד יום ששי (11.3.22) משתתפים לראשונה גם ילדים-אומנים ואומנית ציורי גוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

FUN EXPO השלישי – הפנינג יריד אומנים ויוצרים ססגוני ומקורי, בהשתתפות עשרות אומנים מרחבי הארץ, נפתח הבוקר (יום ראשון, 6.3.22) בגני התערוכה בתל אביב ביוזמת איגוד Unity Art לקידום אומנים ואומנות ועמותת ARSWI בתמיכת הקרן הבינלאומית "יד עוזרת לישראל". ביריד, שיימשך עד ליום ששי (11.3.22) משתתפים לראשונה גם ילדים-אומנים ואומנית ציורי גוף. הכניסה חינם.

הגעתי היום בבוקר לפתיחה החגיגית של FUN EXPO , ואין לתאר את היופי והססגוניות, דוכני אומנות מדהימים, קישוטים מיוחדים בכל פינה, ממש חגיגה לעין ולנשמה, כי אומנות מרחיבה את הלב, מאוד אהבתי את כל הדוכנים המיוחדים, ובהחלט כדאי להגיע עם הילדים, עם חברים, ופשוט להנות מאוירה וחגיגה מיוחדים ביותר, בהחלט חגיגה ליום האישה ולחג פורים שמתקרב אלינו בצעדי ענק, כל הכבוד לאיגוד יוניטי ארט על הארגון, ועל היוזמה המבורכת, להנגיש את האומנות ולהביא רעיונות מבורכים, פשוט שאפו.

מה ראינו? האמת, מה לא… תכשיטים, ציורים, פסלים, פריטי נוי, יצירות מברזל, עץ, פימו, אמאייל, זכוכית וקרמיקה, סבון, בובות, דובונים, נרות, תיקים, ארנקים ואפילו שוקולד – והכל בעבודת יד מקורית.

ביריד הוצגו גם ציורי גוף על שתי דוגמניות מקובה ומספרד ולראשונה, הוצגו יצירות של ילדים-אומנים בני 7 – 10 שנים ובהן עבודות שלהם שהוצגו במוזיאון הלובר בפריז, במסגרת פעילות האיגוד הבינלאומי לדיפלומטיה תרבותית  We are the world.

וזה לא הכל! נגני אקורדיאון וגיטרה הנעימו עם מנגינות עליזות, בביתן התוסס והשמח מוקמו פינות טיפוח ומרגוע לגוף ולנפש, התקיימו סדנאות יצירה ואווירה למבוגרים ולילדים ובערב (היום, ובימי שלישי וחמישי) יתקיימו גם תצוגות אופנה! בקיצור, הפנינג נהדר שאגב יכול להתאים גם כיום כיף לציון יום האישה הבינלאומי (ביום שלישי, 8.3.22). ביום ששי, תתקיים תחרות תחפושות נושאת פרסים.

מריה פרייגר, מייסדת איגוד יוניטי ארט ומארגנת היריד סיפרה ש"אחרי שנתיים של הפסקה, היריד חזר ואנחנו נרגשים. בחרנו להציג בגני התערוכה כדי לאפשר גישה נוחה גם בתחבורה הציבורית לכל חובבי האומנות והיצירה בארץ, בכל הגילים. אחרי תקופת קורונה מטלטלת, כולנו זכאים ליהנות מיריד שמח של יצירה, אומנות ויופי", אמרה.

יריד 2022 FUN EXPO מתקיים בגני התערוכה, ביתן 12, בימים א'-ו' בתאריכים 6-11.3.2022 בשעות 11:00 – 20:30 (ביום ו' עד 20:00).

לפרטים: https://www.facebook.com/unityartproject/

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן