היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

הפנינג פורים במוזיאון ידידי ישראל…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מוזיאון ידידי ישראל בירושלים מזמין את הילדים וההורים עם כל בני המשפחה להפנינג צבעוני וססגוני בשושן פורים, שישי 18.3.22 בשעות 10:00-12:00.

בכניסה למוזיאון מוזמנים ההורים והילדים לסדנת בלונים צבעונית ומשעשעת, עמדות יצירה, דפי צביעה ועוד.

קרדיט צילום: יוסי זמיר

בנוסף, מוזמנים המבקרים להעלות תמונות משפחתיות בתחפושת משהותם במקום לדף הפייסבוק של מוזיאון ידידי ישראל ולזכות בכניסה חינם למוזיאון.

הסיור במוזיאון הוא חווייה ויזואלית מרגשת בין המיצגים השונים אל מסע בעקבות ההיסטוריה. דרך 7 מיצגי מולטימדיה אור-קוליים מתקדמים ביותר המשלבים סאונד, אפקטים ייחודיים וטכנולוגיה חדשנית לומדים המבקרים להכיר דמויות הרואיות משולבים בסיפורי גבורה  שלא הלא יהודים אשר חרטו על דגלם לפעול ולסייע בהקמת המדינה.

הפנינג פורים במוזיאון ידידי ישראל, רחוב יוסף ריבלין 20 נחלת שבעה ירושלים

לפרטים נוספים ותיאום סיורים טל 02-5329401 ובאתר

 https://fozmuseum.com/he

הכניסה בתיאום מראש בלבד

עלות: כניסה + סיורים (סדנאות ילדים כלולות במחיר הכניסה)

מבוגר 44 ₪    ילדים בגילאים 3-18 33 ₪   אזרחים ותיקים 22 ₪

כרטיסיה משפחתית זוג + 3 ילדים –  100 ₪

שעות פתיחה: שישי 09:00-13:30, הסדנאות יפעלו בשעות 10:00-12:00

מוזיאון ידידי ישראל הוא מרכז היסטורי חווייתי בנושא ציונות, הנותן במה לסיפורי הגבורה והחסד של הלא יהודים אשר חרטו על דגלם לפעול בכל דרך שרק יכלו, מול תלאות וקשיים אישיים, מתוך אמונה, להשבת העם היהודי לארצו המיועדת בציון, ושגשוגו, לאורך כל השנים החל מההבטחה התנכ"ית, דרך תקופות שונות, ועד ימינו אנו.

המרכז מספק למבקר חוויה ויזואלית ורגשית ומוביל אותו אל מסע בעקבות ההיסטוריה, דרך 7 מיצגי מולטימדיה אור קוליים מתקדמים המשלבים עיצוב, טכנולוגיה ואפקטים ייחודיים. באמצעות המיצגים נפגשים המבקרים עם דמויות וגיבורים מההיסטוריה של עם ישראל החל מהתקופה המקראית ועד לתקופת הקמת המדינה

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן