היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

מיכל סבון טבעי – קוסמטיקה טבעית בעבודת יד….

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

לאחרונה יצא לי להחשף למוצרים מדהימים וטבעיים של מיכל סבון טבעי, הכל התחיל במטבח ביתה של מיכל לוי בקריית טבעון בשנת 2007, מיכל האמינה בכל ליבה שקוסמטיקה טבעית, בריאה וטהורה צריכה להיות נגישה עבור כולם, ובמחיר הוגן,

מיכל התחילה לייצר קוסמטיקה סופר איכותית, במחיר נהדר, ואיכות בלתי מתפשרת, הכל מחומרים טבעיים, העסק צמח וגדל ומהווה מודל לחיקוי ונותן השראה לעסקים טבעיים, והכי חשוב הלקוחות מרוצים ואוהבים, ורואים תוצאות משימוש במוצרים האיכותיים של מיכל סבון טבעי.

המוצרים של מיכל סבון טבעי עשויים מחומרי גלם משובחים, טבעיים וטהורים, ועוברים תהליך ייצור מוקפד ואוהב בעבודת יד, על מנת להבטיח שיהיו איכותיים, בריאים ובטוחים לסביבה, התוצאה מוצר טוב במחיר טוב, בפשטות וללא גימיקים, הסוד עסק משפחתי וירוק, ובחירה של חומרי גלם טבעיים ואיכותיים, עד לקבלת המוצר הסופי.

באתר של מיכל סבון טבעי תמצאו מגוון מוצרים נהדרים, מוצרי טיפוח, שמנים אתריים, סבונים מוצקים ונוזליים, מוצרים לטיפוח השיער, דאודורנטים טבעיים, מוצרים לתינוקות וילדים, מארזי מתנה מוכנים, ועכשיו לקראת חג פסח מאוד כיף וכדאי להביא מתנה מיוחדת בעבודת יד.

קיבלתי מוצרים מצויינים להתנסות, סבון מקציף ועדין לפנים, עם ערער, ורדים וילנג ילנג,

לאחר השימוש עור הפנים רך בוהק ונקי, והניחוח של הורדים מאוד מרענן ונעים ,סבון מקציף מיוצר בעבודת יד, מחומרי גלם טבעיים בלבד, ממש אהבתי, בנוסף התנסתי בקרם פנים אנטי אייג'ינג, עם רוז היפ, שמן ארגן וארכובית,

עור הפנים שלי בוגר ומאוד חשוב לי להשתמש בקרמים איכותיים, ומאוד אהבתי את המרקם, את מראה העור לאחר השימוש, ואת החומרים הטבעיים והאיכותיים, הקרם מתאים לפנים וצוואר, מחדש תאים, מצמצם קמטים, מותח ומגמיש את העור, מוצר נהדר.

ואיך אפשר בלי טיפוח השיער, אני צובעת את השיער לפחות פעמיים בחודש, ומאוד חשוב לי להשתמש במסכה איכותית, מסכת ההזנה לשיער של סבון מיכל,

מכילה חמאת קקאו, חמאת שיאה ושמן חוחובה, מסככת הזנה ארומתרפית ועשירה לשיער, מחדשת ומשקמת שיער יבש וחסר חיות ומעניקה בריאות, לחות ורכות לשיער, בהחלט מדובר במסכה איכותית, עם ריח נפלא, ומרגישים את ההבדל במראה השיער, ואפילו כמות קטנה ממנה עושה פלאים.

והמלצה אחרונה, מוצר חובה בכל בית, דאודורנט פרחוני וטבעי ללא אלומיניום,

בניחוח לבנדר וילנג ילנג, מיוצר על בסיס חמאת שיאה ושמן שקדים, מנטרל ריחות לא נעימים, אינו סותם את נקבוביות העור, ממש מומלץ, בגלל הרכיבים הטבעיים, אני באופן אישי לא משתמשת בדאודורנטים עם אלומניום, והמוצר הזה טבעי לחלוטין ועושה פלאים, ממליצה בחום.

אני מאמין של מיכל סבון טבעי:

פשטות וכנות: משתדלים להיות אמיתיים. לייצר ולמכור מוצר טוב במחיר טוב. בפשטות, בלי גימיקים וטכניקות פרסום ושיווק מתוחכמות.

איכות וטבעיות: חומרי גלם טובים, טבעיים וטהורים, תהליך ייצור אוהב בעבודת יד, מוצרים איכותיים ובריאים. בלי קיצורי דרך וניסיונות לחסוך בסתר על חשבון הלקוחות

מחיר זמין: אנחנו מאמינים שמוצרי ניקיון וטיפוח תעשייתיים מזיקים באופן חמור לאדם ולסביבה. רצוי שכמה שיותר אנשים יוכלו להשתמש יום יום במוצרים טבעיים ובריאים. לכן אנחנו מאמינים שהמחיר של המוצרים שלנו חייב להיות הגיוני ונגיש.

שמירה על הסביבה: אנחנו מפעילים עסק מקומי, משפחתי וירוק ככל הניתן: מבחירת חומרי הגלם ועד לשיווק מוצר הסופי. המוצרים שלנו בטוחים לחלוטין לסביבה, ואינם מזהמים את הסביבה או את המשתמשים בהם.

ייצור אקולוגי: צמצום צריכת אנרגיה וייצור פסולת וזיהום. מחזור שאריות ייצור.

שיווק אקולוגי: צמצום מתווכים ומרחק שינוע. אריזות מתמחזרות במלואן, בלי אריזות מנופחות בפוזה ומזהמות.

לתת חזרה: אנחנו פועלים לתרום ככל הניתן לחברה. העובדים שלנו (גם אלו שעובדים בתפקידים “פשוטים”) מקבלים שכר הוגן ומתגמל כמו כן, אנו דואגים לאווירה חמה, מתחשבת ומשפחתית, ותנאים סוציאליים טובים מאוד. אנחנו מאמינים שעסק צריך לתת חזרה. עסק חברתי צריך להיות מעורב ישירות ולעזור באופן משמעותי בחברה. אנחנו יוזמים פרויקטים משמעותיים בתחום בכל שנה.

מצרפת קישור לאתר

ולדף הפייסבוק

קרדיט צילומים מיכל סבון טבעי

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן