היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

טחנת "קמח הארץ" משיקה לחג הפסח ג'באטה איטלקית כשרה לפסח, ללא גלוטן!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אין כמו ג'באטה טעימה! טחנת "קמח הארץ" משיקה לחג הפסח ג'באטה איטלקית כשרה לפסח, ללא גלוטן, המשווקת מוכנה וקפואה באריזה ובה 4 יחידות, הג'באטה נאפית מקמח MOLINO – תערובת אפייה מעולה מאיטליה.

פסח מתקרב ולי באופן אישי חשוב לאכול מאפים כשרים לפסח, כל השנים קניתי לחמניות ללא גלוטן כשרות לפסח והטעם היה שונה מבחינתי, לא דומה לטעם הרגיל, קיבלתי להתנסות את הג'בטות המופלאות של טחנת "קמח הארץ", ולא האמנתי אחרי שטעמתי, ג'בטה מדהימה בטעמה וממש לא הרגשתי הבדל שהיא כשרה לפסח ללא גלוטן, התוצאה של הג'בטה הזו מופלאה בעיניי, ואני מבטיחה לכם שברגע שתטעמו לא תאמינו כמה היא טעימה, אני מתכוונת לקנות כמות לחג הפסח, ופשוט להנות.

פינקתי את עצמי עם ג'בטה איטלקית כשרה לפסח בנוסח סביח, קל להכנה ויצא מדהים, אפיתי חצילים פרוסים בתנור עם שמן ומלח גס, הכנתי ביצה קשה ופרסתי אותה, הכנתי טחינה ביתית, הוספתי פטרוזיליה, ושמתי הכל מסודר בתוך הג'בטה, יצא פשוט מושלם, והטעם וואו.

לאחר ההפשרה אפשר לשמור את הג'באטה יומיים בטמפרטורת החדר, או עד חמישה ימים בקירור, לקבלת מעטפת קריספית, מומלץ לאפות אותה כמה דקות בתנור חם.

הג'באטה כשרה לפסח בהשגחת בד"צ בית יוסף (מכיל קטניות) והרבנות פתח תקווה (וברכתו "שהכל"). לנמנעים מגלוטן, היא כמובן מתאימה בכל ימות השנה.

מחיר: כ- 20 ש"ח בממוצע למארז במשקל 400 גרם (4 יחידות, כל אחת במשקל 100 גרם). המחיר הסופי נקבע ע"י החנות המשווקת.

להשיג ברשת ניצת הדובדבן ובחנויות טבע ברחבי הארץ. בקרוב ברשתות שיווק וחנויות נוספות.

לתערובת האפייה MOLINO תוצאות אפייה שלא נופלות מקמחים רגילים מבחינת מראה, טעם ונוחות העבודה, וניתן להשיגה ברשתות וחנויות טבע, ובאתר הטחנה.

"קמח הארץ" הינה טחנת קמח ישראלית (מ-2009) במושב כוכב מיכאל, המייצרת ומשווקת קמחי איכות במחירים הוגנים. הקמחים הנטחנים בה מכילים את גרעין החיטה בשלמותו, כולל הסובין והנבט. הקמחים המיובאים מגיעים מטחנות קמח מובילות ומתמחות בגרמניה, צרפת ואיטליה.

עפ"י חזונו של מייסדה, אמנון ברזין, הטחנה נותנת מענה לאופה הביתי והמקצועי ומספקת קמחים איכותיים ומוכרים לצד נדירים ומיוחדים. בקמחים: קמחים מלאים ממגוון דגנים; קמח פיצה; קמחים צרפתיים; קמחים מדגנים עתיקים; קמחי פרימיום ועוד. בנוסף, משווקת הטחנה את המותג נטול הגלוטן MOLINO (מולינו) הכולל דברי מאפה, תערובות לאפייה ועוד. בצמוד לטחנה פועל בית מאפה ללחמי מחמצת טריים, הבודק הלכה למעשה את מגוון הקמחים ומשמש כמוקד ידע לאופים בכל הרמות.

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן