היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

למה שלא תשמחו את המשפחה, את החברים וגם את עצמכם – ב"בובת POP" שובבה וחייכנית – מטקסטיל? תערוכת בובות בד מדהימות, שיעלו חיוך על פניכם, תוצג במהלך אפריל בגלריית UNITY ART HOUSE ביפו. מתנה נהדרת לפסח ובכלל!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

למה שלא תשמחו את המשפחה, את החברים וגם את עצמכם – ב"בובת POP" שובבה וחייכנית – מטקסטיל? תערוכת בובות בד מדהימות, שיעלו חיוך על פניכם, תוצג במהלך אפריל בגלריית UNITY ART HOUSE ביפו. מתנה נהדרת לפסח, ובכלל! 

עשרות בובות של האמנית נטליה סלוצקר יוצגו בתערוכה המיוחדת שיזם איגוד יוניטי ארט לקידום אמנים ואומנות, בתאריכים 7-28.4.22.

בובות בד היו כאן מאז ומתמיד ובשנים האחרונות, הן חזרו להקסים אותנו – ובצדק. הן רכות, נעימות למגע, קסומות ומיוחדות. כל אחת מהבובות של סלוצקר נעשתה באהבה ובמלוא תשומת הלב, בעבודת יד מוקפדת.

בתערוכה תוכלו למצוא בובות של ילדות וילדים, ארנבונים וארנבות, חתולים ועוד – כולם לבושים בבגדים מקוריים – מעיל, שמלות, סוודר, כובע או צעיף – שגם אותם סלוצר תפרה, רקמה או סרגה במו ידיה המיומנות. ההשראה למתיקות שביצירותיה נובעת מהאג'נדה שלה לחיים, שאומרת: "אני רוצה לתרום את חלקי לכך שהעולם יהיה טוב ולבבי יותר"…  כל הבובות בתערוכה זמינות לרכישה.

בגלריה ניתן ליהנות, להתרשם ולרכוש גם מתנות מקוריות נוספות שהוכנו בידי חברי איגוד UNITY ART, ובהם תכשיטים, ציורים, תיקי עור, פריטי נוי ממגוון חומרים ועוד.

מחיר בובה: 50 – 180 ש"ח (תלוי בגודל).

פרטים בפייסבוק  https://www.facebook.com/unityartproject/

הגלריה ממוקמת ברחוב רזיאל 6, יפו. שעות פתיחה: ב'-ה' בשעות 15:00- 20:00. ימי ששי ושבת – בשעות 11:00- 22:00. יום א' סגור.

בית האומנים והאומנותHouse  Unity Art ביפו מהווה מקום מפגש לעשרות יוצרים ישראלים יוצאי חבר העמים. הבית, הכולל גלריית תצוגה וקומת סדנא ויצירה, מציע ציורים ויצירות מעוצבות בעבודת יד מזכוכית, קרמיקה, מתכת, עץ, בד, פימו ועוד, במחירים נוחים.

מוזמנים להתרשם מהמקוריות ומהמגוון בעמוד הפייסבוק:

https://www.facebook.com/unityartproject/

את המקום יזמה והקימה הגברת מריה פרייגר, המקדישה את זמנה לקידום אומנים ויוצרים. רחוב רזיאל 6 יפו, פתוח בימים ג'-ה' בשעות 15:00 – 20:00. בימי ו' ושבת בשעות 11:00 – 20:00.

קרדיט צילום – יוניטי ארט.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן