היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חוגגים עצמאות עם הממתקים של פעם חברת "אחוה" משיקה את הממתקים הנוסטלגיים: קרם מוקצף בטעם בננה ותות עם ציפוי בטעם שוקולד

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משיקה לרגל יום העצמאות את החטיפים הנוסטלגיים שיוצרו במפעל אחוה ששכן בדרום תל אביב, עוד מלפני קודם המדינה: חטיף קציפה בטעם בננה מצופה (בננית) וחטיף קציפה בטעם תות מצופה (תותית). הממתקים האהובים ישווקו לכל אורך השנה במארז 18 יחידות, בשני טעמים, ובמחיר של כ-1 ₪ ליחידה.

במילה אחת וואו, זה מה שאני חושבת על ההשקה הנוסטלגית של חברת אחוה, פשוט חזרתי לזכרונות ילדות של פעם, ואין כמו הזכרון, חברת אחוה הצליחה לרגש אותי, אותו טעם נהדר של חטיף קציפה בטעם בננה ותות, כל ביס חלום, ואין כמו יום העצמאות כדי להחזיר את החטיפים הנוסטלגיים הללו, אני בטוחה שבכל בית בישראל ישמחו לשמוע את הבשורה הזו, ויהנו מטעם של חטיף קצפתי כל כך אהוב, אני ממש שמחה שאני יכולה להראות לילדיי מה אהבתי בילדותי…

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, "אנו חוזרים לייצר את הממתקים הנוסטלגיים לאור דרישה גוברת מצד צרכנים מזה מספר שנים, שביקשו  לחזור ולצרוך הממתקים האהובים המוכרים בכל בית בישראל".

קרדיט צילום: יעל האן

חברת אחוה הוקמה בשנת 1929 בסמטת בית הבד בשכונת פלורנטין בתל אביב. החברה מתמחה בייצור טחינה גולמית, כולל טחינה אורגנית, חלוה איכותית מסוגים שונים, עוגות ומגוון מוצרי מאפה, מוצרים ללא סוכר, תרכיזים לשתייה וממתקים. החברה, בבעלות יעקב מלאך, זוכה פרס מפעל חיים על פעילותו בתחום ייצור מזון בישראל, מעסיקה כ-235 עובדים וכ-20% ממוצריה מיועדים לייצוא. מוצרי "אחוה" משווקים במדינות רבות ברחבי העולם, בהם אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה, מדינות חבר העמים, אירופה וצפון אמריקה.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 18-20 ₪ לאריזת 18 יחידות (25 גרם ליחידה).

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן