היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חברת "תבואות" נכנסת לתחום התה האורגני: השיקה סדרה אורגנית של 12 טעמים של תה ירוק וחליטות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת "תבואות", המתמחה במזון טבעי ואורגני, נכנסת לתחום התה האורגני: השיקה סדרה של 12 טעמים של תה ירוק אורגני וחליטות אורגניות. הסדרה נהדרת להכנת שתייה חמה או קרה – בבית, בעבודה, בטיול ובכל זמן, המוצרים מיובאים מסרי לנקה, ובכל אריזה 25 שקיקים במשקל 1.5 גרם כל אחד.

קרדיט צילום: אייל גרניט

אני מאוד לשתות תה במשך כל השנה, לאחרונה אני מקפידה להוסיף גם תה ירוק בעיקר בגלל הערכים התזונתיים והתועלת, ממש שמחתי לשמוע ולהתנסות בסדרת התה ירוק אורגני של חברת תבואות, חברה מצויינת שבכל פעם מפתיעה אותי לטובה עם הטעם והאיכות המעולה,

גם הפעם עם השקת הסדרה החדשה בהחלט מדובר בתה איכותי וטעים, הכנתי לי תה ירוק אורגני בתוספת קינמון ובטעם תפוח, והטעם וואו, ממש כיף להתפנק עם תה טעים איכותי ואורגני, כך שאני יודעת שאני מביאה את הטבע אליי הביתה בזכות חברת תבואות, ובקלות מכינה לי כוס תה  ירוק אורגני במגוון טעמים, בהחלט סדרת תה נהדרת וחדשנית.

הטעמים כוללים: תה ירוק אורגני בתוספת קינמון ובטעם תפוח, תה ירוק אורגני בתוספת לימונית לואיזה, תה ירוק אורגני בתוספת מאצ'ה, תה ירוק אורגני בתוספת למונגראס וג'ינג'ר,תה ירוק אורגני בטעם יסמין; תה ירוק אורגני צ'אי מסאלה, תה ירוק אורגני בטעם נענע, תה ירוק אורגני בתוספת לואיזה, ותה ירוק אורגני טהור. טעמי החליטות כוללים חליטה אורגנית של קמומיל ,חליטה אורגנית למונגראס, וחליטה אורגנית של שומר.

תה ירוק הוא תה שבתהליך עיבודו עבר חימצון מינימלי וזאת להבדיל מתה שחור, שעובר חימצון מלא. התה הירוק נפוץ בסין, ביפן ובמדינות בדרום מזרח אסיה ובשנים האחרונות, הפך לפופולארי גם במדינות המערב, בהן נהוג היה לשתות בעיקר תה שחור.

כשר פרווה בהשגחת סטאר K.

מחיר: 15.50 ש"ח (לאריזה של 25 שקיקים).

להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע, בחנויות מתמחות ובמכולות.

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן